logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media dla Profi

  PR 13.05.2019, przeczytano 238 razy

Agencja mediowa Havas Media należąca do Havas Media Group zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Profi. Do zadań Havas Media należeć będzie strategia, planowanie i zakup mediów dla tego producenta żywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-dla-profi,382401,artykul.html

Profi, znany producent pasztetów i zup, poszerza swoje portfolio produktowe dynamicznie rozwijając segment produktów premium oraz dań chłodzonych, wyprodukowanych ze starannie wyselekcjonowanych składników, bez konserwantów, barwników czy wzmacniaczy smaku. Firma zdecydowała się również na rozpoczęcie działań promocyjnych w Q2 2019 r.

W tym celu zorganizowany został przetarg na obsługę mediową, w którym zwyciężyła agencja Havas Media. Do jej obowiązków należeć będzie przygotowanie strategii, planowanie i zakup mediów online i offline.

Havas Media zaplanował również strategię komunikacji oraz zakup mediów do loterii konsumenckiej zaplanowanej przez Profi w Q2 2019 r.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764