logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla

  PR 01.03.2021, przeczytano 76 razy

Agencja Havas Media będzie dalej obsługiwać markę Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-pozostaje-agencja-mediowa-lidla,390409,artykul.html

W wyniku przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. Bardzo dobre wyniki dotychczas prowadzonych działań, zaufanie budowane latami i strategia rozwoju marki Lidl, spójna z wizją klienta, były kluczowe przy podjęciu tej decyzji.

​Obecna współpraca trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. Pod kątem wielkości budżetu przeznaczonego na obsługę reklamową, marka Lidl to obecnie jeden z największych reklamodawców na rynku.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bioseco promuje się animacją wizerunkową od Timecode Film Production
Firma Bioseco – właściciel innowacyjnego systemu, który monitoruje i chroni ptaki przed zderzeniami z farmami wiatrowymi, wzmacnia działania wizerunkowe, wykorzystując animowany explainer. Firma tym samym rozpoczyna działania komunikacyjne, mające na celu budowanie rozpoznawalności  marki oraz przygotowania do przyszłego wprowadzenia spółki na Giełdę...
Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom
Marka Cheetos aktywnie angażuje się w pomoc zwierzętom – w ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą MILION MISEK dla psiaków i kociaków ze schronisk. Do pomocy Cheetos zachęca konsumentów, którzy mogą wziąć udział w akcji wpisując kody z promocyjnych paczek do...
Promotraffic zainwestuje ponad 1 mln zł we własne narzędzie do skalowania przychodów e-commerce
PromoTraffic, agencja digitalowa dla e-commerce, otrzymała 650 tys. zł dofinansowania na prace badawczo-rozwojowe nad systemem do automatyzacji i skalowania przychodów e-commerce. Efektywność w obszarze feed managementu jest kluczową kompetencją średnich i dużych sklepów internetowych.
Awans w Walk Creative
Z początkiem kwietnia Sylwia Toczyłowska objęła stanowisko Account Managera w Walk Creative, spółce reklamowej specjalizującej się w branży retail, należącej do grupy marketingowej Walk.
Katarzyna Katana dołącza do zespołu Lvl Up Media
Kasia Katana dołączyła do zespołu LVL UP MEDIA na stanowisku E-Commerce Assistant. Do jej zadań należy wsparcie przy prowadzeniu projektu dla klientów z sektora Pet Food oraz współpraca z klientami i sklepami internetowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764