logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hirek Wrona w Bacardi-Martini Polska

   27.12.2010, przeczytano 2547 razy

Dziennikarz Hirek Wrona rozpoczyna pracę w Bacardi-Martini Polska na stanowisku communication managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hirek-wrona-w-bacardi-martini-polska,11817,artykul.html

Hirek Wrona w firmie Bacardi-Martini Polska będzie odpowiadał za kontakty z mediami, komunikację z konsumentem i działania PR. Dziennikarz nadal będzie kontynuował współpracę z Polskim Radiem. 

Źródło: PRoto.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
Agencja Havas Media będzie dalej obsługiwać markę Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764