logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Historyczny wynik finansowy Bluerank

  PR 19.07.2022, przeczytano 348 razy

Agencja marketingu internetowego osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 26 proc. do prawie 29 mln zł, a jej zysk netto wyniósł w 2021 r. ponad 2 mln zł. Jeszcze lepszy wynik odnotowała spółka powiązana z Bluerank. Sprzedaż Full Stack Experts urosła o 54% do poziomu prawie 40 mln zł, a zysk netto wyniósł 2,5 mln zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/historyczny-wynik-finansowy-bluerank,396650,artykul.html

Przychody Bluerank zwiększyły się rok do roku z 23 mln zł do prawie 29 mln zł zł, a w FSE odpowiednio z 26 mln zł do ponad 40 mln zł. Łącznie przychód obu spółek wyniósł ponad 69 mln zł, niemal o 20 mln więcej. 

Tyle zarobiliśmy na sprzedaży naszych usług, tyle były warte: nasza wiedza, doświadczenie i zaangażowanie. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Zdaniem CEO Bluerank, jest to wynik dobrego dostosowania się do warunków biznesowych podczas pandemii, czyli funkcjonowania organizacji w zmiennych okolicznościach przy dużej niepewności w gospodarce. To spotkało się z uznaniem Partnerów (Klientów - przyp. red.), którzy pozostają lojalni wobec agencji i dobrze oceniają współpracę (według ankiet NPS – 54 oceny z 56 - na poziomie 7 i wyżej – 96% pozytywnych ocen).

Po 2020 roku, charakteryzującym się dużą niepewnością i zmiennością, rok 2021 był czasem stabilizacji nastrojów, swego rodzaju oswojenia się z sytuacją pandemiczną wśród naszych Partnerów. Zarówno wyniki finansowe, wysoka retencja jak i utrzymujący się od 3 lat na poziomie minimum 60 punktów wynik NPS w corocznym badaniu satysfakcji naszych klientów potwierdza, że doceniają oni współpracę z Bluerank i Full Stack Experts. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Motorem napędowym Bluerank były obszary SEO, Marketing Analytics i Performance.

Cele na 2022 to budowanie strategicznego podejścia do współpracy z partnerami, jeszcze większe skupienie na customer journey i rozwój w tym kierunku.

Źródło: Bluerank

bluerank.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764