logo
WIADOMOŚCI

Home Sweet Home PR rozpoczyna współpracę z Aurabilią

  PR 12.03.2018, przeczytano 217 razy

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home-sweet-home-pr-rozpoczyna-wspolprace-z-aurabilia,35758,artykul.html

Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się doborem sztuki współczesnej do wnętrz prywatnych i komercyjnych, budowaniem ustrukturyzowanych kolekcji, strategii art brandingowych, a także działaniami CSR/CCR-owymi. Aurabilia prowadzona przez Annę Theiss i Beatę Niemczuk, ekspertki działające w branży od ponad 15 lat, koncentruje się na sztuce obiegowej, z rynku pierwotnego i wtórnego, posiadającej realne walory inwestycyjne.

ilustracjastrzałka

- Nasza agencja specjalizuje się w obsłudze marek i osób związanych z branżą dom i wnętrze, a sztuka zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w budowaniu jakościowych przestrzeni. Aurabilia doskonale odczytuje dynamikę tych zmian - wychodzi naprzeciw potrzebom klientów indywidualnych i architektów, którzy szukają nieprzypadkowych prac o kulturotwórczym charakterze; z powodzeniem adaptuje w Polsce ogólnoświatowe trendy związane z podnoszeniem wartości nieruchomości dzięki sztuce. Cieszymy się, że możemy wspierać markę przyczyniającą się do budowania rynku, promocji polskiej sztuki i tworzenia  inspirujących miejsc do pracy i życia – mówi Marcin Poboży, partner zarządzający Home Sweet Home PR.

Źródło: Home Sweet Home PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone