logo
WIADOMOŚCI

Home Sweet Home PR rozpoczyna współpracę z Aurabilią

Mateusz Zawiślak  PR 12.03.2018, przeczytano 196 razy

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home-sweet-home-pr-rozpoczyna-wspolprace-z-aurabilia,35758,artykul.html

Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się doborem sztuki współczesnej do wnętrz prywatnych i komercyjnych, budowaniem ustrukturyzowanych kolekcji, strategii art brandingowych, a także działaniami CSR/CCR-owymi. Aurabilia prowadzona przez Annę Theiss i Beatę Niemczuk, ekspertki działające w branży od ponad 15 lat, koncentruje się na sztuce obiegowej, z rynku pierwotnego i wtórnego, posiadającej realne walory inwestycyjne.

ilustracjastrzałka

- Nasza agencja specjalizuje się w obsłudze marek i osób związanych z branżą dom i wnętrze, a sztuka zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w budowaniu jakościowych przestrzeni. Aurabilia doskonale odczytuje dynamikę tych zmian - wychodzi naprzeciw potrzebom klientów indywidualnych i architektów, którzy szukają nieprzypadkowych prac o kulturotwórczym charakterze; z powodzeniem adaptuje w Polsce ogólnoświatowe trendy związane z podnoszeniem wartości nieruchomości dzięki sztuce. Cieszymy się, że możemy wspierać markę przyczyniającą się do budowania rynku, promocji polskiej sztuki i tworzenia  inspirujących miejsc do pracy i życia – mówi Marcin Poboży, partner zarządzający Home Sweet Home PR.

Źródło: Home Sweet Home PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sico Printing Academy 2018 w Krakowie pod patronatem Signs.pl
W Polsce działa kilka tysięcy drukarni wielkoformatowych nie mniej drukarni sitodrukowych. Pracuje w nich kilkanaście tysięcy osób zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio drukiem. Możliwość kształcenia w zawodzie sitodrukarza czy wielkoformatowego drukarza cyfrowego jest bardzo ograniczona. Większość pracowników drukarni poza doświadczeniem zdobytym w pracy nie posiada...
Festiwal Druku 2018 z Integart
Festiwal Druku 2018 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nowa oferta będąca wynikiem włączenia firmy AlmaTrend do Integart, spotkała się z Państwa przyjęciem, i że...
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki
Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.
Kerris Group zwiększa zatrudnienie
Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik
Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone