logo
WIADOMOŚCI

Home Sweet Home PR rozpoczyna współpracę z Aurabilią

Mateusz Zawiślak  PR 12.03.2018, przeczytano 182 razy

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home-sweet-home-pr-rozpoczyna-wspolprace-z-aurabilia,35758,artykul.html

Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się doborem sztuki współczesnej do wnętrz prywatnych i komercyjnych, budowaniem ustrukturyzowanych kolekcji, strategii art brandingowych, a także działaniami CSR/CCR-owymi. Aurabilia prowadzona przez Annę Theiss i Beatę Niemczuk, ekspertki działające w branży od ponad 15 lat, koncentruje się na sztuce obiegowej, z rynku pierwotnego i wtórnego, posiadającej realne walory inwestycyjne.

ilustracjastrzałka

- Nasza agencja specjalizuje się w obsłudze marek i osób związanych z branżą dom i wnętrze, a sztuka zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w budowaniu jakościowych przestrzeni. Aurabilia doskonale odczytuje dynamikę tych zmian - wychodzi naprzeciw potrzebom klientów indywidualnych i architektów, którzy szukają nieprzypadkowych prac o kulturotwórczym charakterze; z powodzeniem adaptuje w Polsce ogólnoświatowe trendy związane z podnoszeniem wartości nieruchomości dzięki sztuce. Cieszymy się, że możemy wspierać markę przyczyniającą się do budowania rynku, promocji polskiej sztuki i tworzenia  inspirujących miejsc do pracy i życia – mówi Marcin Poboży, partner zarządzający Home Sweet Home PR.

Źródło: Home Sweet Home PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 91 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone