logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Officejet Pro: nowa seria atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych

  PR 20.05.2019, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Firma HP przedstawiła nową linię inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych zaprojektowanych z myślą o małych przedsiębiorstwach. Najnowsza odsłona serii HP OfficeJet Pro oferuje funkcję Smart Tasks pozwalającą na oszczędność czasu podczas wykonywania podstawowych zadań oraz kompaktowy rozmiar dla jeszcze większej wygody użytkowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-officejet-pro%3A-nowa-seria-atramentowych-urzadzen-wielofunkcyjnych,382520,artykul.html

- Firma HP zaprojektowała tę serię w odpowiedzi na potrzeby małego biznesu. Prowadzenie własnej firmy to ciągła presja, a troska o sukces i rentowność działań nierozerwalnie łączy się z życiem prywatnym oraz obawą o bezpieczną przyszłość. Ponad połowa właścicieli małych przedsiębiorstw przyznaje, że drukarka jest niezbędnym narzędziem ich pracy [3]. Dlatego też postanowiliśmy ulepszyć serię OfficeJet Pro tak, aby pomagała oszczędzić czas i pozwoliła przedsiębiorcom skupić się na rozwoju ich biznesu. - Marcin Olszewski, Dyrektor Zarządzający, HP Inc Polska

Nowa seria HP OfficeJet Pro oferuje:

Oszczędność czasu dzięki funkcji Smart Tasks

Smart Tasks pozwala wyeliminować powtarzalność przy wykonywaniu podstawowych zadań. Jest to pierwsze w tej klasie urządzeń rozwiązanie mobilne, które automatyzuje skanowanie.[4] Funkcja dostępna w aplikacji HP Smart App umożliwia o 50 proc. szybszą [5] organizację dokumentów, automatyczny druk dwustronny, zaawansowane skanowanie (z chmury czy poczty e-mail) za jednym kliknięciem oraz tworzenie edytowalnych dokumentów skanowanych z poziomu telefonu lub drukarki. [6]

Swobodną pracę w dowolnym miejscu

Rodzina urządzeń OfficeJet Pro współpracuje z HP Smart.[7] Aplikacja pozwala na łatwe i szybkie drukowanie, skanowanie oraz kopiowanie dokumentów z poziomu telefonu.

Wyższy stopień bezpieczeństwa, niezawodne połączenie

Seria OfficeJet Pro została wyposażona w najlepsze zabezpieczenia w tej klasie urządzeń [1], które pomagają chronić prywatność oraz utrzymywać kontrolę nad przepływem danych. Należy do nich m.in. samonaprawiające się połączenie Wi-Fi [8] , które gwarantuje stałą łączność.

Druk przyjazny środowisku

Nowe urządzenia zaprojektowano z myślą o ograniczeniu zużycia energii – papier marki HP jest wytwarzany bez szkody dla ekosystemu, a wkłady z atramentem można łatwo poddać recyklingowi.[9] Dodatkowo seria 9000 jest produkowana z użyciem surowców wtórnych pochodzących z odzyskanych drukarek oraz innych urządzeń elektronicznych – stanowią one ponad 10 proc. użytych materiałów (wg wagi plastiku).

Większy komfort użytkowania

Drukarki OfficeJet Pro serii 9000 zostały wyposażone w nową szybę ułatwiającą podnoszenie dokumentów ze skanera oraz inteligentne zarządzanie zasobnikiem wyjściowym, które zapobiega wysypywaniu się papieru, kiedy zasobnik jest pełny (tylko seria 9020).

Źródło: HP

www.hp.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Najlepsze zabezpieczenia w tej klasie urządzeń: W porównaniu z większością konkurencyjnych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych (druk w kolorze) podobnej klasy, w cenie <299 dol. Badanie Keypoint Intelligence - Buyers Lab 2018 przeprowadzone na zlecenie HP na podstawie opublikowanych specyfikacji producentów drukarek, raportów o zrównoważonym rozwoju oraz informacji prasowych na dzień 15 grudnia 2018 r., niepotwierdzone testami laboratoryjnymi. Udział rynkowy wg publikacji IDC CYQ3 2018 Hardcopy Peripherals Tracker, 2018Q3 Release. Urządzenia wielofunkcyjne z najlepszymi zabezpieczeniami: na podstawie oceny opublikowanych specyfikacji zabezpieczeń w modelach podobnej klasy, które oferują wielopunktową ochronę klasy biznesowej, m.in. szyfrowanie na poziomie danych, urządzenia, sieci, dokumentu; zabezpieczenia Wi-Fi klasy korporacyjnej; oraz zabezpieczenia druku. Więcej informacji: keypointintelligence.com/HPOfficeJetPro.
[2] Mniejsza nawet o 39 proc.: mniejsza tylko w porównaniu z wymiarami HP OfficeJet Pro 8720 oraz według wewnętrznych, przeprowadzonych przez HP badań opublikowanych specyfikacji. Wymiary HP OfficeJet Pro 9020 to 17,2 x 15,6 x 12,5 cala (436,88 x 396,24 x 317,5 mm); wymiary HP OfficeJet Pro 8720 to 19,7 x 20,9 x 13,4 cala (500,38 x 530,86 x 340,36 mm).
[3] Ponad połowa właścicieli małych firm przyznaje, że ich przedsiębiorstwo nie mogłoby działać bez drukarki: HP Small Business Today Survey to globalne badania firmy HP Inc. Zostały przeprowadzone przez firmę badawczą Edelman Intelligence na czterech kontynentach i w 10 regionach geograficznych (Stany Zjednoczone, Kanada, Chiny, Niemcy, Meksyk, Rosja, Iberia (Hiszpania i Portugalia), Azja Południowo-Wschodnia (Indonezja, Tajlandia, Wietnam i Filipiny), Wielka Brytania i Indie). Badania terenowe odbyły się w lutym 2019 r. Przeprowadzono wywiady z ponad 4300 właścicielami małych firm (1-100 pracowników) w wieku +18 lat.
[4] Pierwsze w tej klasie urządzeń rozwiązanie mobilne, które automatyzuje skanowanie: W porównaniu z większością konkurencyjnych konsumenckich kolorowych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych podobnej klasy w cenie <299 dol. Badanie Keypoint Intelligence - Buyers Lab 2018 przeprowadzone na zlecenie HP na podstawie opublikowanych specyfikacji producentów drukarek, raportów o zrównoważonym rozwoju oraz informacji prasowych na dzień 15 grudnia 2018 r., niepotwierdzone testami laboratoryjnymi. Udział rynkowy wg publikacji IDC CYQ3 2018 Hardcopy Peripherals Tracker, 2018Q3 Release. Automatyzację pracy definiuje się jako możliwość użycia mobilnej aplikacji producenta urządzenia do stworzenia wieloetapowej procedury na urządzeniu mobilnym ze skrótem pojawiającym się zarówno w aplikacji, jak i na panelu sterowania drukarki; i (lub) użycia optycznego rozpoznawania znaków do nadania plikowi nazwy na podstawie pierwszych kilku słów w dokumencie. Więcej informacji: http://www.keypointintelligence.com/HPOfficeJetPro.
[5] Organizowanie dokumentów o 50 proc. szybciej dzięki funkcji Smart Tasks: Na podstawie wewnętrznych testów HP. Średni szacowany czas przy spełnieniu następujących warunków: 1) aplikacja HP Smart pobrana na urządzenie mobilne, 2) skonfigurowanie skrótu Smart Tasks, 3) zadanie skanowania, które składa się z więcej niż 2-3 etapów (skanowanie do poczty e-mail, zapisanie i zmiana nazwy, zapisanie w chmurze itd.). Średnia oszczędność czasu w porównaniu z użyciem drukarki i oprogramowania w komputerze stacjonarnym do wykonania podobnych zadań skanowania. Wymaga pobrania aplikacji HP Smart i obsługi drukarki HP. Informacje o wymaganiach dotyczących lokalnego drukowania można znaleźć pod adresem: hp.com/go/mobileprinting.
[6] Najlepsza mobilna aplikacja do obsługi drukarek: W porównaniu z aplikacjami producentów obsługujących większość najpopularniejszych atramentowych i laserowych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla domu i biura domowego w cenie mniejszej lub równej 429,99 dol. Udział rynkowy wg publikacji IDC CYQ3 2018 Hardcopy Peripherals Tracker. Twierdzenie oparte na badaniach mobilnych aplikacji producentów drukarek oraz na praktycznych testach i badaniach Keypoint Intelligence - Buyers Lab zleconym przez HP. Zob. raport na wrzesień 2018 r. pod adresem: keypointintelligence.com/HPSmartApp.
[7] Oszczędność na atramencie: Stany Zjednoczone: na podstawie miesięcznego kosztu subskrypcji w przypadku użycia wszystkich stron w planie w porównaniu z kosztem druku strony na większości kolorowych drukarek atramentowych w cenie <399 dol. Udział w dostawach nowych drukarek (w cenie <399 dol.) za 1. kwartał 2018 r. w Stanach Zjednoczonych na podstawie raportu IDC 2018Q1 Final Release. Standardowy koszt druku strony przy użyciu wkładu atramentowego na podstawie raportu Gap Intelligence z 24 lipca 18 r. Kanada: na podstawie miesięcznego kosztu subskrypcji w przypadku użyciu wszystkich stron w planie w porównaniu z kosztem druku strony na większości kolorowych drukarek atramentowych w cenie <399 CAD. Standardowy koszt druku strony przy użyciu wkładu atramentowego na podstawie wewnętrznych badań. Udział w dostawach nowych drukarek (w cenie <399 CAD) za 1. kwartał 2018 r. w Kanadzie na podstawie raportu IDC 2018Q1 Final Release.
[8] Samonaprawiające się połączenie Wi-Fi®: Łączność bezprzewodowa kompatybilna tylko z sieciami 2,4 GHz i 5,0 GHz. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: hp.com/go/mobileprinting. Wi-Fi to zastrzeżony znak towarowy Wi-Fi Alliance.
[9] Zaprojektowane pod kątem ekologii: Więcej informacji można znaleźć pod adresem hp.com/recycle.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764