logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Icon Strategies dla Techwood-House w Polsce i w Hiszpanii

  PR 09.07.2019, przeczytano 790 razy

Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House. Projekt, podobnie jak budowa domu od podstaw przez Techwood-House, potrwa dwa miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/icon-strategies-dla-techwood-house-w-polsce-i-w-hiszpanii,383174,artykul.html

Techwood – House z siedzibą na Teneryfie specjalizuje się w budowie domów z prefabrykatów, charakteryzujących się wysoką efektywnością energetyczną i bardzo krótkim czasem budowy wynoszącym średnio dwa miesiące. Polski oddział, dotychczas odpowiedzialny za produkcję części komponentów do budowy domów w Hiszpanii, ma również zająć się ich sprzedażą i budową w Polsce.

- Współpraca z Techwood-House to dla nas interesujące wyzwanie komunikacyjne. Po pierwsze ze względu na międzynarodowy wymiar działań. Po drugie ze względu na specyfikę usługi klienta, który proponuje, szczególnie na polskim rynku budowy domów, rozwiązanie dwóch kluczowych obecnie problemów – czasu budowy i dostępności specjalistów oraz energooszczędności domów – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Projekt zaplanowano na dwa miesiące. Harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych online i wsparcia zespołu Techwood – House w tym obszarze powstanie w trakcie prac nad strategią.

W działania po stronie Icon Strategies zaangażowani są Michał Sobiło, dyrektor zarządzający i Anna Przybysz, senior account manager. Icon Strategies została wybrana w drodze rekomendacji.

Źródło: Icon Strategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764