logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine dla PKO Ubezpieczenia

  PR 05.04.2019, przeczytano 825 razy

PKO Ubezpieczenia uruchomiło własny kanał sprzedaży direct. Inauguruje go nowa polisa podróżna Tak Podróżuję w ofercie online. Autorem strategii komunikacji e-marketingowej jest agencja IMAGINE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-dla-pko-ubezpieczenia,381960,artykul.html

PKO Ubezpieczenia to towarzystwo ubezpieczeń, które ma w swojej ofercie ubezpieczenia do produktów bankowych - kredytu czy pożyczki gotówkowej oraz produkty niepowiązane z ofertą bankową, takie jak ubezpieczenie onkologiczne OnkoPlan i ubezpieczenie na życie Moje Życie24. Klienci mogą zadbać o ochronę zdrowia i życia, ubezpieczyć dom lub zapewnić sobie bezpieczeństwo na wakacjach.

Tak Podróżuję to nowa oferta dostępna dla wszystkich osób poszukujących polisy turystycznej na wyjazd,  również nie będących klientami PKO Banku Polskiego. Produkt został opracowany z uwzględnieniem opinii klientów PKO Ubezpieczenia. Prace projektowe dotyczące ubezpieczenia, w tym zakresu ochrony oraz działań komunikacyjnych dla kanału direct, prowadziły zespołu produktu i marketingu PKO Ubezpieczenia oraz agencji kreatywnej IMAGINE.

Zespół agencji odpowiadał nie tylko za przygotowanie strategii komunikacji dla kanału direct, ale także za opracowanie koncepcji materiałów egzekucyjnych, w tym KV oraz hasła reklamowego dla produktu turystycznego.

– Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe ubezpieczenie podróżne z szerokim zakresem ochrony i wysoką sumą ubezpieczenia do 1 mln zł. Atutem oferty jest możliwość wyboru świadczeń spośród trzech wariantów, z czego jeden jest elastyczny i pozwala na dopasowanie ochrony ubezpieczeniowej do potrzeb klienta. Polisę można kupić przez telefon, czy komputer – całkowicie online  – mówi Ewa Kapacka, Dyrektor Biura Marketingu i PR, PKO Ubezpieczenia. Mamy nadzieję, że obok korzyści wynikających z ochrony, linia kreacji produktu oraz komunikacja będą sprzyjały dobrej promocji naszej oferty – dodaje Ewa Kapacka.

Całość procesu sprzedażowego została zamknięta w kilku prostych krokach. Zakupu ubezpieczenia można dokonać ze strony www.pkoubezpieczenia.pl.

– Zależało nam na kompleksowym podejściu. Rynek ubezpieczeń jest trudny, więc komunikacja w tym obszarze wymaga dużej kreatywności. Wiedzieliśmy, że chcemy wypracować strategię, która mocno wyróżni PKO Ubezpieczenia na rynku. To było nietypowe wyzwanie, bo wprowadzaliśmy niejako nową markę na rynek i jednocześnie bazowaliśmy na zaufaniu i relacjach, które marka naszego klienta wypracowała z odbiorcami przez lata. Strategię budowaliśmy w oparciu o założenie, że klient, powierzając swoje bezpieczeństwo znanej marce, może ze spokojem poświęcić uzyskany czas na to co, dla niego ważne – mówi Filip Iwański, CEO w IMAGINE.

Kanał direct PKO Ubezpieczenia został uruchomiony w lutym br.

Źródło: IMAGINE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764