logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track

  PR 15.09.2022, przeczytano 615 razy

Instytut Badań Outdooru przeprowadził kolejną aktualizację wyników badania Outdoor Track. W ramach nowego Release’u (wersji danych) uwzględniono 1189 nowych powierzchni operatorów zrzeszonych w IBO: AMS, Clear Channel Poland oraz Stroer Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instytut-badan-outdooru-zaktualizowal-wyniki-badania-outdoor-track,397221,artykul.html

Równolegle z  aktualizacją danych użytkownicy platformy IDS (Inventory Delivery System), umożliwiającej autoryzowanie kampanii OOH, zyskają możliwość:

  • wyświetlania informacji o motywach layout’ów  biorących udział w kampanii,
  • dodanie informacji o liczbie nośników spoza 10 aglomeracji (TOP 10),
  • wygodniejsze raportowanie.

- To już druga aktualizacja danych w tym roku. Tym razem największe zmiany dotyczą platformy autoryzacyjnej. – mówi Bartosz Barański, członek zarządu IBO.

- Użytkownicy otrzymają możliwość nowego formatu raportowania, nadawania motywów layoutów oraz pierwszy raz pracy z nośnikami poza największymi aglomeracjami – dodaje Waldemar Kruk, członek zarządu IBO.

Aktualizacja badania Outdoor Track zostanie opublikowana na platformie IDS 16 września.

Projekt Outdoor Track jest realizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych:

  • natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu
  • dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS
  • baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter)

Metodologia umożliwia wyliczenie kluczowych wskaźników mediowych i bardziej efektywne planowanie kampanii OOH.

Źródło: Instytut Badań Outdooru lBO sp. z o.o.

www.ibo.org.pl

Dodatkowe informacje:

Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: agl. warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach 10 aglomeracji).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764