logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart podsumowuje 12. edycję Remadays 2016

  S 26.02.2016, przeczytano 3304 razy
ilustracjastrzałka

W nowej odsłonie targi Poligrafii i Reklamy wyrastają na jedne z największych i najciekawszych w Europie. Liczne rzesze zwiedzających będą je długo wspominać a sąsiedzi z ościennych krajów zazdrościć. Z jednej strony sukces i pochwała za infrastrukturę w Nadarzynie ale z drugiej niedociągnięcia i nieprzystosowanie obiektu w podstawowym zakresie: niestabilne zasilanie, brak Internetu czy zasięgu sieci komórkowych to dla organizatora ogromny minus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-podsumowuje-12.-edycje-remadays-2016,27639,artykul.html

Trzy dni, 16-18.02.2016 okraszone przygodami długo będą tematem dyskusji wielu wystawców oraz odwiedzających. Z nadzieją spoglądamy na przyszły rok. Integart uważa imprezę za udaną, toczącą się bardzo dynamicznie, licznie odwiedzoną przez naszych Klientów i Gości.

Już pierwszego dnia Integart był partnerem i uczestnikiem „Śniadania Prasowego”, którego organizatorem była firma 3M. Spotkanie to odbyło się w ramach wydarzenia, jakim było zgłoszenie do Konkursu MEDAL THE PRIZE OF INNOVATIONS procesu technologicznego wytworzenia produktu finalnego, w którym uczestniczą marka 3M oraz technologia HP Latex, przez firmę DPSdruk.pl. Drugiego dnia targów nasz klient (firma DPSdruk.pl) odebrał srebrny medal za zastosowaną technologię oraz innowacyjny proces aplikacyjny poparty gwarancją 3M MCS. Gratulujemy!

Tego typu działania są odpowiedzią na zapotrzebowanie branży reklamy i LFP, dla której ekologia oraz gwarancje niezawodnego użytkowania odgrywają coraz większą rolę. Ekologiczny druk w technologii HP Latex oraz folia amerykańskiej firmy 3M - 3M Envision 480Cv3 (czytaj więcej tutaj) połączone razem są objęte 3M MCS Warranty. „To najpełniejsza na rynku reklamowym gwarancja, ukazująca przeświadczenie producenta, co do niezawodności swojego rozwiązania. Certyfikat 3M MCS jest dla klientów pełną gwarancją, że grafika została prawidłowo przygotowana, wydrukowana i zabezpieczona” – powiedział Adam Larson – Global Business Development Manager, Commercial Solutions Division 3M USA.


 
Reprezentujący firmę HP/Integart Sławomir Kot-Zaniewski potwierdził, że druk w technologii HP Latex (więcej informacji tutaj) gwarantuje bardzo wysoką trwałość, elastyczność, fotograficzną jakość oraz odporność na UV. Co więcej, wydruk nie musi odparowywać z rozpuszczalników 36-48 godzin jak w przypadku druku solwentowego. Tusze HP Latex są oparte na bazie wody, w pełni bezwonne, ekologiczne i bezpieczne dla człowieka.

Tegoroczne targi dla Integart to wyjątkowe wydarzenie: 2 razy większa powierzchnia, 300 m2 aplikacji, i nowość na stoisku! Najważniejszym elementem były „Rekomendacje” czyli kilka partnerskich firm z projektami realizowanym przy zastosowaniu technologii oferowanych przez Integart. Firma położyła duży nacisk na ogromną ilość aplikacji, które były sporym zaskoczeniem dla zwiedzających.


 
W specjalnej ofercie targowej pod hasłem INTEGART COMPLEX PRINTING SOLUTION (czytaj więcej tutaj) – firma przygotowała dla Klientów najlepsze rozwiązania biznesowe w obszarze technologii HP. Z pośród kilku różnych opcji Klienci mogli wybrać najdogodniejszy dla siebie wariant: sfinansować zakupu urządzeń w leasingu fabrycznym (koszt 1% rocznie), przedłużyć gwarancję producenta o kolejny rok czy wykorzystać „Trade-in” czyli odkup starej drukarki finansowany przez HP/Integart (dotyczyło to drukarek sylwetowych i ekosolwentowych, drukarek Lateksowych I generacji oraz niektórych drukarek wodnych). Te trzy propozycje cieszyły się największym zainteresowaniem wśród kupujących. Równocześnie zaoferowaliśmy pełny pakiet wsparcia posprzedażowego – szkolenia, treningi i najlepsze narzędzia marketingowe i aplikacyjne. W 2016 roku Integart będzie rozbudowywał pakiety szkoleniowe dla swoich Klientów oraz wspierał Klientów w ich rozwoju lub pomagał w zmianie istniejącego modelu biznesowego, który stał się mało wydajny .

Korzystając z Konfiguratora Oceny Potrzeb Klienta (unikatowe na rynku autorskie narzędzie opracowanie prze Integart) badaliśmy i ocenialiśmy zapotrzebowanie technologiczne klienta i mierzyliśmy je z jego możliwości finansowymi. Składaliśmy bardzo sprawnie, na oczach oraz przy czynnym udziale zainteresowanego pozornie oderwane klocki w jedną całość. Klient mógł na miejscu otrzymać wiążącą informację dotycząca potrzeb, zakresu oferty oraz pełnych kosztów zastawu czy urządzenia oraz sposobu i kosztów finansowania. Po raz pierwszy oferowaliśmy naszym klientom Zintegrowany Leasing Fabryczny 2, 3, 4 oraz 5 letni, który pozwala znacząco obniżyć koszty finansowania. Wielu klientów, którzy wcześniej rozmyślali o wnioskowaniu o dotacje unijne wykorzystało naszą ofertę i obniżyło swoje koszty zakupu urządzeń bez ryzyka i zbędnych formalności. Przedłużona gwarancja pozwala spać spokojnie w kolejnych latach eksploatacji urządzeń” – mówi Tomasz Stawicki Dyrektor Handlowy, z reg. Południe.

Dodatkowo powiększony został pakiet bonusów, które Klienci otrzymują za darmo w ramach zakupu technologii HP Latex (czytaj więcej tutaj), są to: tusze i głowice, stacja robocza, oprogramowanie oraz szkolenie z obsługi i instalacja.

Stoisko Integart prezentowało trzy strefy aplikacji i rozwiązań dedykowanych do wnętrz, dla reklamy zewnętrznej oraz rozwiązania dedykowane dla rynku POS. Wśród prezentowanych technologii znalazły się: HP Latex – drukarka HP L370 oraz HP L310 /370 pracująca w szer. 160 oraz model najbardziej ekonomiczny drukujący w szer. 137/; HP Scitex – drukarka HP Scitex FB 550 – drukująca na materiałach sztywnych; ZUND – ploter (a właściwie „kombajn”) tonąco, bigująco, frezujący oraz laminator FLEXILAM (więcej o FLEXILAM), premierowe urządzenie, po raz pierwszy prezentowane na targach. 

Bez wątpienia zaliczamy te targi do udanych i zakończonych sukcesem. Zakontraktowaliśmy z naszymi klientami kilkadziesiąt urządzeń głównie drukujących. Najbardziej cieszy nas jednak fakt, że z roku na rok rośnie liczba użytkowników i fanów technologii HP Latex, że Klienci przychodzą do nas i chcą oglądać coraz to nowsze rozwiązania i aplikacje, które pokazujemy, i które są inspiracją; wpisują się w coraz modniejszy trend personalizacji, ekologii oraz ekonomiki w druku cyfrowym. Daje to firmom coraz większą przewagę rynkową, pozwala zagospodarowywać nowe obszary wcześniej niedostępne dla druku LFP – mówi Beata Wrona, Kierownik Marketingu.

Integart poszedł o krok dalej, wyprzedzając konkurencję, jak co roku, pokazał na swoim stoisko największą ilość rozwiązań oraz kreatywnych aplikacji. Wszystkie pokazane aplikacje były rekomendacjami naszych partnerów, użytkowników technologii HP Latex, HP Scitex oraz ZUND. Projektując nasze rozwiązania pokazaliśmy w strefie HP Scitex – odwzorowanie witryny sklepowej prezentujące rozwiązania wykonane z re-board’u, kartonów, tektury falistej oraz lekkiego PCV drukowane na drukarce UV HP FB550. Partnerem ekspozycji byłą firma CPR z Wrocławia. Warto zaznaczyć, że prezentowaną na targach drukarkę HP Scitex FB550 zakupiła firma ELSI.
 
W strefie wnętrz najbardziej obleganej przez Gości i Klientów, Integart zaprezentował szeroki wachlarz rekomendacji dla technologii HP Latex oraz Zund. W naszym projekcie uczestniczyli Norla Design, Furini, Ikea, Nobile Sports /NBL/.


 
Pokazane zostały: aplikacje na meblach z zastosowaniem folii Arlon DPF 6000 XRP; uszyte meble z eko-skóry Napa-Print zadrukowanej na HP Latex 370. Przepięknie wyklejone ściany prezentowały bardzo szeroki wachlarz tapet dedykowanych do aranżacji wnętrz – w tym nowości mediowe EASY STICK – Apex Premium, Performace Wallpaper Solvoprint – Neschen oraz UV PRINT PP EASY DOT również od Neschena. Sporym wrażeniem dla Klientów była strefa reklamy, pokazująca duże możliwości rozwiązań, sampli do podświetleń czy car wrappingu (więcej na Integart.TV) oraz personalizacji przy udziale naszego partnera Harley Davidson. Magnetyczna ściana WallAttract prezentowana co roku na targach, z dużym zaangażowaniem Integart, zyskuje coraz szersze grono użytkowników. Możliwość zmieniania ekspozycji w krótkim czasie, personalizowanie jej na dowolne sposoby i mnogość rozwiązań to przewaga tego pomysłu nad tradycyjnymi aplikacjami, zwłaszcza w rozwiązaniach komercyjnych, gdzie czas - szybkość zmian i łatwość aplikacji mają bardzo duże znaczenie.


 
Doskonała jakość technologii HP znajduje coraz więcej odbiorców w różnych segmentach rynku: copyshopy, drukarnie sitowe i offsetowe, agencje reklamy, dekoracje wnętrz, drukarnie wielkoformatowe, przemysł upominkowy, przemysł opakowaniowy, rynek wystawienniczy oraz inne gałęzie przemysłu. Prezentowana na targach RemaDays deska snowboard’owa Nobile Sports jest najlepszym przykładem i rekomendacją dla kompleksowych rozwiązań, które łączy technologia HP Latex oraz ZUND w zastosowaniu dla firm z obszaru przemysłu. To doskonały przykład rozwiązania łączącego w sobie innowacyjność z ekologią. Takich Partnerów w swoim portfolio Klientów Integart ma wielu.
 

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom oraz Gościom dziękujemy za udział w targach. Była to fantastyczna okazja do umocnienia naszych dotychczasowych relacji z partnerami oraz do nawiązania wielu nowych kontaktów. Było nam bardzo miło spotkać się i móc porozmawiać o nowych technologiach, nowych mediach, rynku Viscom, i nie tylko! Liczymy, że pokazane rozwiązania i aplikacje były dla naszych Klientów inspirujące i pozwolą im na poszerzenie swoich możliwości produkcyjnych. Jeśli będziecie mieć Państwo jakiekolwiek pytania do nas, jesteśmy zawsze do dyspozycji.

Dziękujemy, że jesteście z nami! Do zobaczenia za rok.
Zespół Integart

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764