logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interprint zaprasza do Łodzi

  PR 27.09.2017, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Transformacja i trendy jakie rodzi - to temat tegorocznego Power Speech Maurizio Burrato, przedstawiciela zespołu projektowego Interprint, którego wysłuchać będzie można już za kilkanaście dni podczas Łódź Design Festival.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interprint-zaprasza-do-lodzi,33890,artykul.html

Jeszcze nigdy świat nie zmieniał się tak szybko. Jeszcze nigdy transformacja nie była tak wszechogarniająca, a jej owoce - tak totalne. Zmieniają się ludzie i społeczeństwa, struktury i instytucje, technologie, kultura i trendy... Wszystko ulega ewolucji i przemija. Ale każda zmiana zostawia po sobie jakieś ślady. Trendy, który możemy zauważyć w codziennym życiu. To właśnie na nich koncentrować się będzie festiwalowa ekspozycja firmy Interprint.

Wystawa Transform pokazując jak rzeczywistość tworzy się każdego dnia od nowa i na nowo, wskazuje najważniejsze trendy dokonującej się zmiany. Wśród nich są: dematerializacja i ewolucja internetu, który dziś ma inną rolę i wagę niż jeszcze 5 lat temu, a także obraz starzejącego się społeczeństwa. Jest tu też miejsce na poszukiwanie tożsamości (niekoniecznie idealnej) i wspólnoty, która nie zatraca odrębności jednostki.

Ekspozycję Interprint będzie można oglądać przez cały czas trwania festiwalu w Łodzi w dniach 3-8 października 2017 roku. Mieścić się będzie w Centrum Festiwalowym Art_Inkubator, przy ul. Tymienieckiego 3.

Spotkania w czasach zmiany

Zaś w sobotę 7 października, Interprint zaprasza na dwa wyjątkowe spotkania.

Głównym tematem Power Speech, jakie wygłosi tego dnia Maurizio Burrato, przedstawiciel zespołu projektowego firmy, będzie problem radzenia sobie w czasach zmiany. Podczas otwartego dla wszystkich uczestników festiwalu wystąpienia, które rozpocznie się o godz. 10 w bloku "Trendy" w głównej sali wykładowej, opowie on o tożsamości i wyróżnieniu się z tłumu. Bo tylko świadomy nonkonformizm, jest jego zdaniem skuteczną receptą na przetrwanie.

- Bycie innym to stan umysłu, mentalność, poświęcenie. Można powiedzieć, że wyróżnianie się jest transformacją, ponieważ ilustruje adaptację do zmieniającego się w szybkim tempie życia. Tę umiejętność nabywa się dzięki słuchaniu i obserwacji, zaangażowaniu i pokorze. Czy jesteśmy gotowi na odmienność? -
pyta Maurizio Burrato.

Popołudniu zaś, o godz. 15.15 na stoisku Interprint z Maurizio Burrato spotkają się blogerzy (zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem designu w czasach zmiany). Będzie to okazja nie tylko do zwiedzenia festiwalowej ekspozycji, ale przede wszystkim do rozmowy o trendach czasów transformacji, a także próby ich zrozumienia i oswojenia.

Źródło: Interprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764