logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interprint zaprasza do Łodzi

  PR 27.09.2017, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

Transformacja i trendy jakie rodzi - to temat tegorocznego Power Speech Maurizio Burrato, przedstawiciela zespołu projektowego Interprint, którego wysłuchać będzie można już za kilkanaście dni podczas Łódź Design Festival.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interprint-zaprasza-do-lodzi,33890,artykul.html

Jeszcze nigdy świat nie zmieniał się tak szybko. Jeszcze nigdy transformacja nie była tak wszechogarniająca, a jej owoce - tak totalne. Zmieniają się ludzie i społeczeństwa, struktury i instytucje, technologie, kultura i trendy... Wszystko ulega ewolucji i przemija. Ale każda zmiana zostawia po sobie jakieś ślady. Trendy, który możemy zauważyć w codziennym życiu. To właśnie na nich koncentrować się będzie festiwalowa ekspozycja firmy Interprint.

Wystawa Transform pokazując jak rzeczywistość tworzy się każdego dnia od nowa i na nowo, wskazuje najważniejsze trendy dokonującej się zmiany. Wśród nich są: dematerializacja i ewolucja internetu, który dziś ma inną rolę i wagę niż jeszcze 5 lat temu, a także obraz starzejącego się społeczeństwa. Jest tu też miejsce na poszukiwanie tożsamości (niekoniecznie idealnej) i wspólnoty, która nie zatraca odrębności jednostki.

Ekspozycję Interprint będzie można oglądać przez cały czas trwania festiwalu w Łodzi w dniach 3-8 października 2017 roku. Mieścić się będzie w Centrum Festiwalowym Art_Inkubator, przy ul. Tymienieckiego 3.

Spotkania w czasach zmiany

Zaś w sobotę 7 października, Interprint zaprasza na dwa wyjątkowe spotkania.

Głównym tematem Power Speech, jakie wygłosi tego dnia Maurizio Burrato, przedstawiciel zespołu projektowego firmy, będzie problem radzenia sobie w czasach zmiany. Podczas otwartego dla wszystkich uczestników festiwalu wystąpienia, które rozpocznie się o godz. 10 w bloku "Trendy" w głównej sali wykładowej, opowie on o tożsamości i wyróżnieniu się z tłumu. Bo tylko świadomy nonkonformizm, jest jego zdaniem skuteczną receptą na przetrwanie.

- Bycie innym to stan umysłu, mentalność, poświęcenie. Można powiedzieć, że wyróżnianie się jest transformacją, ponieważ ilustruje adaptację do zmieniającego się w szybkim tempie życia. Tę umiejętność nabywa się dzięki słuchaniu i obserwacji, zaangażowaniu i pokorze. Czy jesteśmy gotowi na odmienność? -
pyta Maurizio Burrato.

Popołudniu zaś, o godz. 15.15 na stoisku Interprint z Maurizio Burrato spotkają się blogerzy (zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem designu w czasach zmiany). Będzie to okazja nie tylko do zwiedzenia festiwalowej ekspozycji, ale przede wszystkim do rozmowy o trendach czasów transformacji, a także próby ich zrozumienia i oswojenia.

Źródło: Interprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Porta poszerza zakres współpracy z agencją Bluerank
Marki nawiązały współpracę dwa lata temu i dynamicznie ją rozwijają. Właśnie zdecydowały o przedłużeniu umowy na prowadzenie projektów w zakresie SEO, Social Media i Paid Search oraz o poszerzeniu jej o dodatkowe obszary: Digital Strategy i Marketing Analytics.
TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Webinarium: Plotery Mimaki to rozwiązanie dające wiele możliwości
Gospodarka rusza małymi krokami, firmy i klienci coraz bardziej uaktywniają się, szukają pomysłów na ten trudny czas. Jeśli Ty też zadajesz sobie pytania "Co teraz? Jak wyprzedzić konkurencję?" mamy dla Ciebie propozycję.
Promyk nadziei, choć jeszcze nie zielone światło. Tym dla branży targowej jest rządowa zapowiedź kolejnego etapu odblokowywania gospodarki. Już niebawem możliwa będzie bowiem organizacja targów, wystaw i kongresów. - Nie otwieramy jeszcze szampana, bo wciąż jest sporo niewiadomych – mówi Beata Kozyra – prezes Polskiej Izby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764