logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interprint zaprasza do Łodzi

  PR 27.09.2017, przeczytano 535 razy
ilustracjastrzałka

Transformacja i trendy jakie rodzi - to temat tegorocznego Power Speech Maurizio Burrato, przedstawiciela zespołu projektowego Interprint, którego wysłuchać będzie można już za kilkanaście dni podczas Łódź Design Festival.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interprint-zaprasza-do-lodzi,33890,artykul.html

Jeszcze nigdy świat nie zmieniał się tak szybko. Jeszcze nigdy transformacja nie była tak wszechogarniająca, a jej owoce - tak totalne. Zmieniają się ludzie i społeczeństwa, struktury i instytucje, technologie, kultura i trendy... Wszystko ulega ewolucji i przemija. Ale każda zmiana zostawia po sobie jakieś ślady. Trendy, który możemy zauważyć w codziennym życiu. To właśnie na nich koncentrować się będzie festiwalowa ekspozycja firmy Interprint.

Wystawa Transform pokazując jak rzeczywistość tworzy się każdego dnia od nowa i na nowo, wskazuje najważniejsze trendy dokonującej się zmiany. Wśród nich są: dematerializacja i ewolucja internetu, który dziś ma inną rolę i wagę niż jeszcze 5 lat temu, a także obraz starzejącego się społeczeństwa. Jest tu też miejsce na poszukiwanie tożsamości (niekoniecznie idealnej) i wspólnoty, która nie zatraca odrębności jednostki.

Ekspozycję Interprint będzie można oglądać przez cały czas trwania festiwalu w Łodzi w dniach 3-8 października 2017 roku. Mieścić się będzie w Centrum Festiwalowym Art_Inkubator, przy ul. Tymienieckiego 3.

Spotkania w czasach zmiany

Zaś w sobotę 7 października, Interprint zaprasza na dwa wyjątkowe spotkania.

Głównym tematem Power Speech, jakie wygłosi tego dnia Maurizio Burrato, przedstawiciel zespołu projektowego firmy, będzie problem radzenia sobie w czasach zmiany. Podczas otwartego dla wszystkich uczestników festiwalu wystąpienia, które rozpocznie się o godz. 10 w bloku "Trendy" w głównej sali wykładowej, opowie on o tożsamości i wyróżnieniu się z tłumu. Bo tylko świadomy nonkonformizm, jest jego zdaniem skuteczną receptą na przetrwanie.

- Bycie innym to stan umysłu, mentalność, poświęcenie. Można powiedzieć, że wyróżnianie się jest transformacją, ponieważ ilustruje adaptację do zmieniającego się w szybkim tempie życia. Tę umiejętność nabywa się dzięki słuchaniu i obserwacji, zaangażowaniu i pokorze. Czy jesteśmy gotowi na odmienność? -
pyta Maurizio Burrato.

Popołudniu zaś, o godz. 15.15 na stoisku Interprint z Maurizio Burrato spotkają się blogerzy (zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem designu w czasach zmiany). Będzie to okazja nie tylko do zwiedzenia festiwalowej ekspozycji, ale przede wszystkim do rozmowy o trendach czasów transformacji, a także próby ich zrozumienia i oswojenia.

Źródło: Interprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764