Agencja Public Relations ATW Communications zwyciężyła w prestiżowym międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2014 zdobywając nagrodę za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem. Natomiast drugi projekt PR „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż” zrealizowany przez Agencję dla marki wina Carlo Rossi - znalazł się w gronie finalistów tego konkursu.
ATW Communications otrzymała nagrodę IPRA Golden World Awards 2014 w kategorii „Corporate Responsibility” za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem (Share Your Meal). Wcześniej Agencja zdobyła już za ten projekt srebrną nagrodę w międzynarodowym konkursie Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014 - tym samym po raz pierwszy w historii Agencja PR z Polski znalazła się w gronie laureatów Bulldog CSR Awards.
Agencja jest również finalistą IPRA Golden World Awards 2014 w kategorii PR produktowy, w której została nominowana za projekt specjalny „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż” zrealizowany dla marki wina Carlo Rossi.
Międzynarodowy konkurs branżowy IPRA Golden World Awards organizowany jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). W konkursie mogą brać udział projekty zrealizowane przez agencje PR, firmy, instytucje oraz fundacje. Laureatów konkursu wyłania międzynarodowe jury składające się ze specjalistów w dziedzinie public relations.
Źródło: ATW Communications