logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ITBC Communication dla elektronicznego sądu polubownego Ultima Ratio

  PR 14.05.2019, przeczytano 433 razy

Ruszył pierwszy w Polsce w pełni elektroniczny sąd polubowny dla przedsiębiorców – Ultima Ratio. Za kampanię promującą przedsięwzięcie, w tym komunikację poszczególnych etapów jego rozwoju oraz budowanie świadomości na temat arbitrażu odpowiada ITBC Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/itbc-communication-dla-elektronicznego-sadu-polubownego-ultima-ratio,382437,artykul.html

Ultima Ratio wybrało agencję w drodze polecenia.

Pierwszy Elektroniczny Sąd Polubowny Ultima Ratio rozstrzyga spory gospodarcze między przedsiębiorcami. Czynności procesowe odbywają się w nim wyłącznie przez internet. Powstał dzięki wspólnej inicjatywie Stowarzyszenia Notariuszy Rzeczypospolitej oraz spółki Causa Finita. W zamyśle twórców Ultima Ratio ma odciążyć działalność sądownictwa tradycyjnego, które rocznie prowadzi około miliona spraw, w których stronami są firmy i przedsiębiorstwa. Wyrok, zgodnie z regulaminem, ma być wydany w ciągu 3 tygodni, czyli ponad 20 razy szybciej niż w sądzie tradycyjnym.

- Agencja ITBC Communication w I etapie przygotowała dla naszego e-sądu strategię komunikacji, uwzględniającą szczegółowy harmonogram kampanii informacyjnej. Zakładała ona m.in. mocną promocję naszego rozwiązania już na etapie budowy Ultima Ratio i bazowała głównie na kampanii edukacyjnej sądownictwa polubownego, które w Polsce dotąd nie było zbyt popularne. W II etapie ITBC odpowiada już za promocję premiery sądu i dalszych efektów jego działania. Jestem przekonany, że Ultima Ratio odciąży sądownictwo powszechne i przyniesie wymierne korzyści firmom – komentuje Robert Szczepanek, założyciel Ultima Ratio.

-  Ultima Ratio to rozwiązanie, na które czekało wielu polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu firmy oszczędzą miliony złotych na prowadzeniu spornych spraw z kontrahentami. Cieszę się, że możemy wspierać twórców e-arbitrażu w starcie tego innowacyjnego projektu. Wierzę, że prowadzona przez nas kampania informacyjna w sposób skuteczny przybliży polskim przedsiębiorcom zalety Ultima Ratio – mówi Michał Michalski, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w ITBC Communication.

Źródło: ITBC Communication

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764