logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ITBC Communication dla elektronicznego sądu polubownego Ultima Ratio

  PR 14.05.2019, przeczytano 257 razy

Ruszył pierwszy w Polsce w pełni elektroniczny sąd polubowny dla przedsiębiorców – Ultima Ratio. Za kampanię promującą przedsięwzięcie, w tym komunikację poszczególnych etapów jego rozwoju oraz budowanie świadomości na temat arbitrażu odpowiada ITBC Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/itbc-communication-dla-elektronicznego-sadu-polubownego-ultima-ratio,382437,artykul.html

Ultima Ratio wybrało agencję w drodze polecenia.

Pierwszy Elektroniczny Sąd Polubowny Ultima Ratio rozstrzyga spory gospodarcze między przedsiębiorcami. Czynności procesowe odbywają się w nim wyłącznie przez internet. Powstał dzięki wspólnej inicjatywie Stowarzyszenia Notariuszy Rzeczypospolitej oraz spółki Causa Finita. W zamyśle twórców Ultima Ratio ma odciążyć działalność sądownictwa tradycyjnego, które rocznie prowadzi około miliona spraw, w których stronami są firmy i przedsiębiorstwa. Wyrok, zgodnie z regulaminem, ma być wydany w ciągu 3 tygodni, czyli ponad 20 razy szybciej niż w sądzie tradycyjnym.

- Agencja ITBC Communication w I etapie przygotowała dla naszego e-sądu strategię komunikacji, uwzględniającą szczegółowy harmonogram kampanii informacyjnej. Zakładała ona m.in. mocną promocję naszego rozwiązania już na etapie budowy Ultima Ratio i bazowała głównie na kampanii edukacyjnej sądownictwa polubownego, które w Polsce dotąd nie było zbyt popularne. W II etapie ITBC odpowiada już za promocję premiery sądu i dalszych efektów jego działania. Jestem przekonany, że Ultima Ratio odciąży sądownictwo powszechne i przyniesie wymierne korzyści firmom – komentuje Robert Szczepanek, założyciel Ultima Ratio.

-  Ultima Ratio to rozwiązanie, na które czekało wielu polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu firmy oszczędzą miliony złotych na prowadzeniu spornych spraw z kontrahentami. Cieszę się, że możemy wspierać twórców e-arbitrażu w starcie tego innowacyjnego projektu. Wierzę, że prowadzona przez nas kampania informacyjna w sposób skuteczny przybliży polskim przedsiębiorcom zalety Ultima Ratio – mówi Michał Michalski, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w ITBC Communication.

Źródło: ITBC Communication

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają...
Adaptery Techart w ofercie Foxfoto
Firma Foxfoto, ma przyjemność poinformować o pojawieniu się w ofercie nowej marki - Techart.
Benq: cztery nowe, 20-punktowe ekrany dotykowe
BenQ wprowadził na rynek kolejne cztery interaktywne, wielkoformatowe ekrany LED z rodziny IFP (ang. Interactive Flat Panel) zaprojektowane do zastosowań edukacyjnych i biznesowych – 55 calowy model RM5501K i 75 calowy RM7501K o jasności 350 nitów (cd/m2), 65 calowy model RMP6501K o jasności 450 nitów i 86 calowy RM8601K o jasności 400 nitów. Wszystkie cztery...
Sześć nowych szyldów zdobi ulice Elbląga
Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów,...
Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764