logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ITBC Communication dla elektronicznego sądu polubownego Ultima Ratio

  PR 14.05.2019, przeczytano 154 razy

Ruszył pierwszy w Polsce w pełni elektroniczny sąd polubowny dla przedsiębiorców – Ultima Ratio. Za kampanię promującą przedsięwzięcie, w tym komunikację poszczególnych etapów jego rozwoju oraz budowanie świadomości na temat arbitrażu odpowiada ITBC Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/itbc-communication-dla-elektronicznego-sadu-polubownego-ultima-ratio,382437,artykul.html

Ultima Ratio wybrało agencję w drodze polecenia.

Pierwszy Elektroniczny Sąd Polubowny Ultima Ratio rozstrzyga spory gospodarcze między przedsiębiorcami. Czynności procesowe odbywają się w nim wyłącznie przez internet. Powstał dzięki wspólnej inicjatywie Stowarzyszenia Notariuszy Rzeczypospolitej oraz spółki Causa Finita. W zamyśle twórców Ultima Ratio ma odciążyć działalność sądownictwa tradycyjnego, które rocznie prowadzi około miliona spraw, w których stronami są firmy i przedsiębiorstwa. Wyrok, zgodnie z regulaminem, ma być wydany w ciągu 3 tygodni, czyli ponad 20 razy szybciej niż w sądzie tradycyjnym.

- Agencja ITBC Communication w I etapie przygotowała dla naszego e-sądu strategię komunikacji, uwzględniającą szczegółowy harmonogram kampanii informacyjnej. Zakładała ona m.in. mocną promocję naszego rozwiązania już na etapie budowy Ultima Ratio i bazowała głównie na kampanii edukacyjnej sądownictwa polubownego, które w Polsce dotąd nie było zbyt popularne. W II etapie ITBC odpowiada już za promocję premiery sądu i dalszych efektów jego działania. Jestem przekonany, że Ultima Ratio odciąży sądownictwo powszechne i przyniesie wymierne korzyści firmom – komentuje Robert Szczepanek, założyciel Ultima Ratio.

-  Ultima Ratio to rozwiązanie, na które czekało wielu polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu firmy oszczędzą miliony złotych na prowadzeniu spornych spraw z kontrahentami. Cieszę się, że możemy wspierać twórców e-arbitrażu w starcie tego innowacyjnego projektu. Wierzę, że prowadzona przez nas kampania informacyjna w sposób skuteczny przybliży polskim przedsiębiorcom zalety Ultima Ratio – mówi Michał Michalski, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w ITBC Communication.

Źródło: ITBC Communication

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764