logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon zaprasza na Fespa 2019

  PR 14.05.2019, przeczytano 489 razy
ilustracja

W tym tygodniu na targach FESPA 2019 (14-17 maja 2019 r., Messe Monachium, Niemcy, stoisko B5-E30) firma Canon dzieli się innowacjami, które mają pomóc producentom oznakowań i grafiki w tworzeniu wysokomarżowych produktów dla swoich klientów oraz podnosić efektywność operacyjną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-zaprasza-na-fespa-2019,382440,artykul.html

Do najważniejszych punktów stoiska Canon należą:

  • Nowo wprowadzona na rynek 64-calowa drukarka typu roll-to-roll Océ Colorado 1650 z nowym atramentem UVgel Canon i technologią Océ FLXfinish (zobacz oddzielną informację prasową pt. „PREMIERA: Océ Colorado 1650 – najnowsza drukarka z technologią UVgel);
  • Océ Colorado 1640 ze zautomatyzowanym procesem druk – cięcie.
  • Prezentacja nowej serii ploterów płaskich UV Océ Arizona serii 1300 (zobacz oddzielną informację prasową pt. „Ploter Canon do zadań specjalnych. Najnowsza Arizona debiutuje na targach FESPA”).
  • Océ Arizona 6170 z systemem High Flow Vacuum (HFV) do wysoce precyzyjnego pozycjonowania podłoży podczas pracy ze sztywnymi mediami.
  • Drukarka wielkoformatowa imagePROGRAF PRO-2000 24’’, drukująca na wodoodpornych nośnikach.

Otwieranie nowych możliwości

Odwiedzający stoisko Canon znajdą tam najnowsze technologie producenta, kreatywne aplikacje i zintegrowane systemy do kompleksowej obsługi procesów druku i wykończenia zaprojektowane tak, aby pomóc dostawcom usług druku napędzać ich rozwój poprzez poprawę wydajności produkcji i różnicowanie oferty produktowej.

Aby pomóc klientom wykorzystać możliwości nowych aplikacji, Canon zaprezentuje podczas FESPA 2019 najnowszą drukarkę typu roll-to-roll Océ Colorado 1650 (zobacz oddzielną informację prasową pt. „PREMIERA: Océ Colorado 1650 – najnowsza drukarka typu roll-to-roll z technologią UVgel). Następcę przełomowego modelu Océ Colorado 1640 zaprojektowano pod kątem osiągnięcia jeszcze większej wydajności produkcji m.in. samoprzylepnych winylów, podłoży ściennych, płócien, miękkich materiałów reklamowych, podświetlanych grafik czy aplikacji na papierze niepowlekanym. Urządzenie wykorzystuje technologię Océ FLXfinish, dając klientom wybór trybu matowego lub błyszczącego na tym samym typie nośnika bez konieczności wymiany tuszu na urządzeniu, co pozwala zwiększyć wszechstronności jego zastosowań.

Z kolei Océ Arizona 1380 GT, należąca do serii drukarek Océ Arizona 1300, na FESPA 2019 jest po raz pierwszy prezentowana szerokiej publiczności po premierze w styczniu 2019 roku. Podczas targów drukarka UV z płaskim stołem będzie tworzyć na żywo wydruki zarówno na sztywnych, jak i elastycznych nośnikach. Urządzenie bezproblemowo i efektywnie kosztowo produkuje także aplikacje teksturowane przy wykorzystaniu oprogramowania Océ Touchstone. Dzięki temu odwiedzający na własne oczy mogą przekonać się, jak tworzyć wyrafinowane i łatwe do przygotowania wydruki najwyższej rozdzielczości, dodając do nich elementy teksturowane w celu osiągnięcia wyższych marż. Océ Arizona 1380 GT jest wspomagana przez Océ Arizona Xpert, unikalne oprogramowanie, które upraszcza i automatyzuje złożone zadania drukowania, pozwalając na ich powtarzanie w celu osiągnięcia wysokiej wydajności, co pomaga klientom skrócić czas wprowadzania produktów na rynek.

Przyspieszenie wydajności operacyjnej

W ścisłej współpracy z firmą Fotoba (specjalizującą się w rozwiązaniach do wykończenia), Canon zaprojektował nowe, zautomatyzowane rozwiązanie do druku i cięcia dla aplikacji typu roll-to-roll produkowanych przy użyciu drukarek Océ Colorado 1640 i 1650 z UVgel. Bazując na technologiach udostępnionych na targach FESPA 2018, rozwiązanie – które będzie dostępne na rynku jeszcze w 2019 r. – integruje drukarkę Océ Colorado z ploterem tnącym serii Fotoba XLD, umożliwiając automatyczne wykańczanie wydruków i zadruk aplikacji od krawędzi do krawędzi bez obsługi ręcznej.

ilustracjastrzałka

Moduł automatycznego ładowania przekazuje na rolkę urządzenia tnącego zadrukowany nośnik. Umożliwia to automatyczne wykonywanie cięcia, eliminując ręczną interwencję operatora i przestoje produkcyjne spowodowane ręcznym podawaniem. Prędkość pracy 18 metrów na minutę, którą można osiągnąć za pomocą urządzenia Fotoba XLD, jest dobrze dopasowana do ultraszybkiej prędkości druku Océ Colorado, umożliwiając wyjątkową wydajność dla aplikacji graficznych o dużym nakładzie, takich jak np. plakaty pełnokolorowe.

Dla klientów pragnących zwiększyć zakres produkcji o wymagające media, takie jak tektura falista i sklejka, ploter Océ Arizona 6170 został doposażony w rozwiązanie High Flow Vacuum (HFV), które przytrzymuje płaskie podłoże na stole plotera w celu jego precyzyjnego pozycjonowania, skracając czas przygotowania nośnika przez operatora. W połączeniu z oprogramowaniem Océ ProCut stanowi ona świetny przykład, jak zautomatyzowane cięcie eliminuje potrzebę ręcznej interwencji i przyspiesza produkcję, umożliwiając przesunięcie wykwalifikowanych pracowników w inne obszary działalności firmy.

W ramach bogatego portfolio urządzeń do druku wielkoformatowego, odwiedzający stoisko Canon mogą zobaczyć także 24-calowy ploter graficzny imagePROGRAF PRO-2000, drukujący różnorodne aplikacje (oznakowania, bannery, plakaty, grafiki samoprzylepne i pop-up’y) na wodoodpornych mediach. Dzięki zastosowaniu wodoodpornych nośników Canon wydruki nie wymagają laminacji, ponieważ warstwa odbierająca farby składa się ze spoiwa o niskiej rozpuszczalności w wodzie. Oferując szeroką paletę podłoży, w tym matową folię polipropylenową oraz winyl banerowy i samoprzylepny, produkty z serii Water Resistant Media pozwalają na dokonanie przez klienta łatwego, szybkiego i ekonomicznego wyboru zarówno w zakresie wydruków do wnętrz, jak i zastosowań zewnętrznych – trwałość wydruków może wynosić nawet do sześciu miesięcy.

ilustracjastrzałka

Odwiedzający stoisko firmy Canon mogą również zapoznać się z szeregiem grafik i elementów wystroju wnętrz, które zostały stworzone w celu wsparcia promocji książki o stolikach do kawy pt. „Speed”, która pokazuje, w jaki sposób marki mogą wykorzystać druk do stworzenia spójnych i angażujących emocjonalnie doświadczeń dla swoich klientów końcowych, zachęcając ich do prowadzenia nowych i powtarzających się działań biznesowych. Od materiałów POS – w celu zachęcenia do zakupu – po wystrój wnętrza – w celu zintensyfikowania doświadczenia klienta z marką – aplikacje kampanii „Speed” pokazują rolę druku, jako części wielokanałowego wprowadzenia produktu czy usługi na rynek.

Michele Tuscano, wiceprezes ds. grafiki wielkoformatowej w Canon EMEA, komentuje: - Dostawcy usług wielkoformatowego druku grafiki nadal poszukują sposobów dywersyfikacji produkcji i zarządzania zmieniającym się asortymentem czy obsługiwania rosnących wolumenów. Wraz z wprowadzeniem w tym roku drukarki Océ Arizona 1300 i drukarki Océ Colorado 1650 skoncentrowaliśmy nasze wysiłki innowacyjne na sprostaniu tym wyzwaniom i pomocy klientom w stymulowaniu wzrostu i zarzadzania nim. Podczas targów FESPA klienci mogą zobaczyć, w jaki sposób osiągnąć doskonałość operacyjną dzięki innowacjom w dziedzinie technologii druku cyfrowego, wspieranym przez naszych partnerów w zakresie przepływu pracy. Inspirujemy również odwiedzających wysokomarżowymi możliwościami, które wynikają z wykorzystania istniejących aplikacji i przekształcenia ich w coś, co oferuje jeszcze większą wartość i posiada potencjał różnicowania i napędzania ich biznesu.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764