logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ITBC Communication dołącza do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

  PR 16.11.2020, przeczytano 540 razy

ITBC Communication to 25 agencja, która dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Jest to jedna z najbardziej doświadczonych agencji, jakie znalazły się w szeregach SAPR, z ponad 20-letnim stażem i stabilną pozycją na polskim rynku usług PR. Po przyjęciu pięciu nowych agencji w ciągu zaledwie 4 tygodni od powstania SAPR społeczność reprezentowana przez tę organizację wzrosła do niemal 400 konsultantów PR. W sprawie przyjęcia do SAPR procedowanych jest kilkanaście kolejnych podmiotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/itbc-communication-dolacza-do-stowarzyszenia-agencji-public-relations,389174,artykul.html

ITBC Communication istnieje od 1999 roku. Świadczy pełen zakres usług PR. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z sektora nowych technologii, real estate, retail oraz finansów. Ma także bogate doświadczenie w realizacji kampanii społeczno-edukacyjnych, np. dla sektora rolno-spożywczego. Zatrudnia ponad 20 konsultantów, a w 2019 wypracowała 5,37 mln zł przychodów i 2,35 mln zł income fee.

- Od początku naszego istnienia byliśmy zainteresowani aktywnymi działaniami na rzecz całej branży. Dlatego niemal dwie dekady temu ITBC była jedną z pierwszych agencji w ZFPR a przez kilkanaście lat aktywnym członkiem tej organizacji  - powiedział prezes Jacek Jakubczyk ITBC Communication, który w przeszłości piastował  funkcję członka zarządu ZFPR, jak również przez dwie kadencje zasiadał w Radzie tej organizacji. Wyjaśnił też, dlaczego teraz agencja zdecydowała się wstąpić do SAPR: - Rozdrobniona branża PR potrzebuje silnej i skuteczniejszej reprezentacji. Powstanie organizacji otwartej na szeroki rynek podmiotów świadczących usługi PR jest ważnym krokiem w kierunku podniesienia standardów, ale także wspólnej pracy środowiska na rzecz rozwoju całego sektora. Prezes Jakubczyk przedstawił też, jak widzi zaangażowanie ITBC w SAPR: - Ważnym elementem naszej pracy będzie niezmiennie edukacja rynku i budowanie świadomości - PR niestety wciąż nie ma zbyt dobrego PRu. Nowa organizacja to także nowa świeżość, pomysły i kreatywność wniesione przez szereg agencji dotychczas nie mających swojej reprezentacji branżowej. To, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem osób działających w organizacjach branżowych od lat, jest dobrym prognostykiem dla SAPR oraz całej branży.

ITBC Communication to kolejna agencja, która swą aktywność przeniosła z ZFPR do SAPR. Agencje niegdyś zrzeszone w ZFPR stanowią obecnie ok. jednej czwartej składu SAPR.

- Otwartość to nasz kluczowy przekaz, który adresujemy do wszystkich, którym zależy na budowie mocnego głosu na rynku agencji public relations. Obecnie przygotowujemy szereg aktywności wewnętrznych i zewnętrznych, z którymi już wkrótce będziemy mogli wyjść na rynek, edukować, wspierać i rozwijać. Jesteśmy gotowi rozmawiać i współpracować z każdym, dlatego zapraszamy do rozmów o współpracy kolejne firmy – dodał prezes zarządu SAPR, prof. Dariusz Tworzydło.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764