logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ITBC Communication dołącza do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

  PR 16.11.2020, przeczytano 685 razy

ITBC Communication to 25 agencja, która dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Jest to jedna z najbardziej doświadczonych agencji, jakie znalazły się w szeregach SAPR, z ponad 20-letnim stażem i stabilną pozycją na polskim rynku usług PR. Po przyjęciu pięciu nowych agencji w ciągu zaledwie 4 tygodni od powstania SAPR społeczność reprezentowana przez tę organizację wzrosła do niemal 400 konsultantów PR. W sprawie przyjęcia do SAPR procedowanych jest kilkanaście kolejnych podmiotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/itbc-communication-dolacza-do-stowarzyszenia-agencji-public-relations,389174,artykul.html

ITBC Communication istnieje od 1999 roku. Świadczy pełen zakres usług PR. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z sektora nowych technologii, real estate, retail oraz finansów. Ma także bogate doświadczenie w realizacji kampanii społeczno-edukacyjnych, np. dla sektora rolno-spożywczego. Zatrudnia ponad 20 konsultantów, a w 2019 wypracowała 5,37 mln zł przychodów i 2,35 mln zł income fee.

- Od początku naszego istnienia byliśmy zainteresowani aktywnymi działaniami na rzecz całej branży. Dlatego niemal dwie dekady temu ITBC była jedną z pierwszych agencji w ZFPR a przez kilkanaście lat aktywnym członkiem tej organizacji  - powiedział prezes Jacek Jakubczyk ITBC Communication, który w przeszłości piastował  funkcję członka zarządu ZFPR, jak również przez dwie kadencje zasiadał w Radzie tej organizacji. Wyjaśnił też, dlaczego teraz agencja zdecydowała się wstąpić do SAPR: - Rozdrobniona branża PR potrzebuje silnej i skuteczniejszej reprezentacji. Powstanie organizacji otwartej na szeroki rynek podmiotów świadczących usługi PR jest ważnym krokiem w kierunku podniesienia standardów, ale także wspólnej pracy środowiska na rzecz rozwoju całego sektora. Prezes Jakubczyk przedstawił też, jak widzi zaangażowanie ITBC w SAPR: - Ważnym elementem naszej pracy będzie niezmiennie edukacja rynku i budowanie świadomości - PR niestety wciąż nie ma zbyt dobrego PRu. Nowa organizacja to także nowa świeżość, pomysły i kreatywność wniesione przez szereg agencji dotychczas nie mających swojej reprezentacji branżowej. To, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem osób działających w organizacjach branżowych od lat, jest dobrym prognostykiem dla SAPR oraz całej branży.

ITBC Communication to kolejna agencja, która swą aktywność przeniosła z ZFPR do SAPR. Agencje niegdyś zrzeszone w ZFPR stanowią obecnie ok. jednej czwartej składu SAPR.

- Otwartość to nasz kluczowy przekaz, który adresujemy do wszystkich, którym zależy na budowie mocnego głosu na rynku agencji public relations. Obecnie przygotowujemy szereg aktywności wewnętrznych i zewnętrznych, z którymi już wkrótce będziemy mogli wyjść na rynek, edukować, wspierać i rozwijać. Jesteśmy gotowi rozmawiać i współpracować z każdym, dlatego zapraszamy do rozmów o współpracy kolejne firmy – dodał prezes zarządu SAPR, prof. Dariusz Tworzydło.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764