logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak zbudować silną markę na polskim rynku

  PR 10.02.2017, przeczytano 950 razy
ilustracjastrzałka

Budowanie silnej marki to wyzwanie dla firm, które chcą utrzymać dobrą pozycję na rynku przez długie lata, a nie tylko zaistnieć na nim przez moment. Na co zwrócić szczególną uwagę przy kreowaniu własnego brandu? Przede wszystkim trzeba być konsekwentnym, dbać o jakość oferowanych produktów lub usług oraz wyróżnić się wśród innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zbudowac-silna-marke-na-polskim-rynku,31404,artykul.html

Konsekwencja

W prowadzeniu biznesu ważny jest upór w dążeniu do celu i świadomość swojego produktu. Działania wykonywane konsekwentnie przez długi czas są znakiem jakości i determinacji, co wpływa pozytywnie na wizerunek całej firmy. Ważne też jest określenie zakresu świadczonych usług - czym właściwie się zajmujemy? Klienci potrzebują jasnego przekazu - co oferuje konkretna firma. Lata pracy nad uświadamianiem konsumentów czym zajmuje się przedsiębiorstwo, owocuje zbudowaniem rozpoznawalnej firmy o pewnej pozycji na rynku. Firma, która działa zgodnie ze swoją wizją i wartościami jest godna zaufania.

Zaufanie

Zadowolenie klienta ma ogromny wpływ na to jak firma funkcjonuje na rynku. A klient jest usatysfakcjonowany usługą lub produktem, gdy spełnia jego oczekiwania, jest zgodny z wcześniejszymi zapewnieniami producenta i najlepiej jest dostarczony w ekspresowym tempie. Trzeba mieć świadomość, że każdy z nas może popełnić błąd. Jednak za swoje pomyłki trzeba brać odpowiedzialność. Tym cechuje się dobra firma, lojalna w stosunku do klientów i ceniąca jakość swoich usług. - Jakość produktów to jedna z wartości, na której skupiamy się najbardziej. Jestem świadomy tego, że tkaniny wychodzące z naszych magazynów są zgodne z opisem i spełnią oczekiwania klienta. Logo firmy zawsze jest nadrukowane po wewnętrznej stronie tkaniny, tak żeby klient miał gwarancję oryginalności produktu, a w razie problemów z tkaniną mógł ją zawsze zareklamować. Niestety zdarza się, że inne firmy podrabiają nasze projekty, więc nadrukowane logo jest zabezpieczeniem również dla nas. Toptextil funkcjonuje na rynku od 13 lat. Przez ten czas nauczyliśmy się, że w centrum biznesu zawsze stoi człowiek - klient. I to on weryfikuje naszą pracę, dokładność i rzeczywistą wartość produktów. Klienci są trochę jak nasi przyjaciele - lubią czuć, że można na nas liczyć - mówi Andrzej Moskała, prezes firmy Toptextil, dystrybutora obiciowych tkanin meblarskich najwyższej jakości, importera, ale też eksportera.

Eksponowanie swoich zalet

Każda marka ma coś, co wyróżnia ją spośród innych. Może to być niecodzienny design produktu, innowacyjny sposób komunikacji z konsumentami, nowoczesne technologie wykorzystywane tylko w jednej firmie. Możliwości jest mnóstwo, trzeba przeanalizować wszystkie wady i zalety marki, by wybrać niepowtarzalną cechę wyróżniającą ją z ogromnej ilości przedsiębiorstw na rynku. - Firmy prześcigają się w tym, kto będzie najbardziej nowoczesny, w jaki sposób zaskoczy wszystkich. Ale okazuje się, że czasami najlepszy efekt przynosi konsekwencje i skupienie się na swoich mocnych stronach. - Markę Toptextil cechuje zarówno przywiązanie do wartości i tradycji, jak i  innowacja i kreatywność. Pięć lat temu kiedy firma debiutowała na międzynarodowych targach Heimtextil we Frankfurcie nad Menem, ich tkaniny od razu trafiły na Forum Trendów. Ma to o tyle znaczenie, że są to targi bardzo duże, gdzie mamy wystawców z ponad 120 krajów, a grupa ekspertów wybiera najlepsze tkaniny. Dzięki temu, że wzory są oryginalne, znalazły się wśród wyróżnionych. Grono, które wybiera produkty na forum, jest gronem międzynarodowym. To duży sukces dla firmy, ale także dla naszego kraju - komentuje dr Marek Borowiński, Shop Doctor, ambasador marki Toptextil.

Źródło: Toptextil

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764