logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jennifer Lopez twarzą kampanii Wiosna 2011 firmy Tous

   11.03.2011, przeczytano 4355 razy
ilustracjastrzałka

Firma jubilerska Tous zaangażowała do kampanii reklamowej Wiosna 2011 piosenkarkę i nominowaną do Złotych Globów aktorkę - Jennifer Lopez. Sesja zdjęciowa Lopez zostanie wykonana przez Ellen Von Unwerth i będzie utrzymana w radosnym oraz kobiecym klimacie, odzwierciedlającym żartobliwą kolekcję zaprojektowaną przez Rosę Tous oraz jej męża Salvadora Tous.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jennifer-lopez-twarza-kampanii-wiosna-2011-firmy-tous,12151,artykul.html

Jennifer Lopez, jest aktorką, artystką, piosenkarką, producentem filmowym oraz telewizyjnym, projektantką mody, przedsiębiorcą oraz filantropem. Sprzedała ponad 55 milionów płyt na całym świecie oraz występowała w wielu filmach, które figurowały na 1 miejscu amerykańskiego Box Office. Lopez posiada również własne linie perfum - jej najnowszy zapach, Love and Glamour, to już 17 perfumy, które z sukcesem zostały wypuszczone na rynek i zarobiły łącznie ponad miliard dolarów.

Założona w roku 1920, firma Tous to firma rodzinna, która rozwinęła się w globalną markę reprezentującą styl życia dzięki swoje biżuterii, akcesoriom, zegarkom oraz kolekcjom perfum. Obecnie Tous prowadzi swoją działalność w 45 krajach oraz posiada ponad 400 sklepów w miastach takich jak Nowy Jork, Meksyk lub Tokio.

Źródło: SIZ PAP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764