logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jennifer Lopez twarzą kampanii Wiosna 2011 firmy Tous

   11.03.2011, przeczytano 4252 razy
ilustracjastrzałka

Firma jubilerska Tous zaangażowała do kampanii reklamowej Wiosna 2011 piosenkarkę i nominowaną do Złotych Globów aktorkę - Jennifer Lopez. Sesja zdjęciowa Lopez zostanie wykonana przez Ellen Von Unwerth i będzie utrzymana w radosnym oraz kobiecym klimacie, odzwierciedlającym żartobliwą kolekcję zaprojektowaną przez Rosę Tous oraz jej męża Salvadora Tous.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jennifer-lopez-twarza-kampanii-wiosna-2011-firmy-tous,12151,artykul.html

Jennifer Lopez, jest aktorką, artystką, piosenkarką, producentem filmowym oraz telewizyjnym, projektantką mody, przedsiębiorcą oraz filantropem. Sprzedała ponad 55 milionów płyt na całym świecie oraz występowała w wielu filmach, które figurowały na 1 miejscu amerykańskiego Box Office. Lopez posiada również własne linie perfum - jej najnowszy zapach, Love and Glamour, to już 17 perfumy, które z sukcesem zostały wypuszczone na rynek i zarobiły łącznie ponad miliard dolarów.

Założona w roku 1920, firma Tous to firma rodzinna, która rozwinęła się w globalną markę reprezentującą styl życia dzięki swoje biżuterii, akcesoriom, zegarkom oraz kolekcjom perfum. Obecnie Tous prowadzi swoją działalność w 45 krajach oraz posiada ponad 400 sklepów w miastach takich jak Nowy Jork, Meksyk lub Tokio.

Źródło: SIZ PAP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża reklamowa przeżywa w ostatnich dniach gorący okres targowy. Po polskiej imprezie „Festiwal marketingu” oraz brytyjskich ewentach z cyklu „The Big Promotional Trade Show”, przyszedł czas na turecki Promosyon Show w Stambule, rumuński Corporate Gift Show  w Bukareszcie i bułgarskie targi Copis w Sofii.
iProspect, część globalnej sieci dentsu, z powodzeniem kończy wyścig o budżet mediowy motoryzacyjnego giganta. BMW i MINI powierzają agencji obsługę wszystkich kanałów mediowych offline, których zasięg dociera aż do 24 rynków europejskich.  
Rusza kampania Europejskiej Rady Informacji o Żywności na temat dodatków do żywności
Dziś w ramach finansowanego przez UE projektu FoodSafety4EU i Europejskiej Rady Informacji o Żywności (EUFIC)rozpoczęła się kampania w mediach społecznościowych na temat dodatków do żywności, oparta na analizie pytań i wątpliwości konsumentów. Choć użycie dodatków do żywności musi mieć udowodniony cel i przejść surowe oceny bezpieczeństwa, nadal budzi...
Wróżbita Maciej dołącza do Dawida Podsiadło, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah w zaskakującej odsłonie kampanii Credit Agricole. Najnowszy spot odnosi się do rosnącej inflacji oraz niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.
Marka Bosman została partnerem szczecińskich kibiców
Marka Bosman została partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Współpraca SKPSu i marki Bosman pn. „Kibicuj z Bosmanem” – podmiotów tak silnie kojarzących się ze Szczecinem i województwem zachodnio-pomorskim – ma na celu wspólną promocję regionu i integrację lokalnej społeczności.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764