logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowy Festiwaldruku.pl: Podsumowanie [ankieta]

   27.09.2018, przeczytano 799 razy
ilustracja

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodziła w tym roku jubileusz. 10. edycja targów odbyła się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. Jak co roku, wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

ankieta: Festiwal Druku 2018: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowy-festiwaldruku.pl%3A-podsumowanie,379515,artykul.html

Blisko 5 tysięcy osób odwiedziło wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej , w którym wzięli udział czołowi dostawcy mediów i maszyn.

Uwagę zwiedzających przyciągnęły prezentacje najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, a także możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

Podobnie jak w ubiegłym roku, FestiwalowiDruku.pl towarzyszyły liczne: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wystawcy postawili na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Nie zabrakło targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Rekordowo wypadła kolejna edycja konkursu o Złoty Medal, do którego wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania – laury otrzymało aż 20 produktów i maszyn! Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Wszystkie prace nagrodzone Złotym Medalem można zobaczyć: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

Partnerem strategicznym targów była firma Ulotki.pl.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764