logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowy Festiwaldruku.pl: Podsumowanie [ankieta]

   27.09.2018, przeczytano 855 razy
ilustracja

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodziła w tym roku jubileusz. 10. edycja targów odbyła się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. Jak co roku, wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

ankieta: Festiwal Druku 2018: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowy-festiwaldruku.pl%3A-podsumowanie,379515,artykul.html

Blisko 5 tysięcy osób odwiedziło wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej , w którym wzięli udział czołowi dostawcy mediów i maszyn.

Uwagę zwiedzających przyciągnęły prezentacje najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, a także możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

Podobnie jak w ubiegłym roku, FestiwalowiDruku.pl towarzyszyły liczne: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wystawcy postawili na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Nie zabrakło targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Rekordowo wypadła kolejna edycja konkursu o Złoty Medal, do którego wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania – laury otrzymało aż 20 produktów i maszyn! Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Wszystkie prace nagrodzone Złotym Medalem można zobaczyć: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

Partnerem strategicznym targów była firma Ulotki.pl.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764