Justyna Rusiniak dołączyła do zespołu agencji mediowej Initiative (Mediabrands) i objęła stanowisko Account Directora. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem obsługującym Carlsberg. Będzie też zaangażowana w wewnętrzne projekty skoncentrowane na dalszym umacnianiu digitalowych kompetencji zespołu.
Rusiniak jest od blisko 10 lat związana z branżą mediową, pracowała zarówno w agencjach mediowych, jak i po stronie wydawców (Comperia, FinanceAds International, BusinessClick). Specjalizuje się w komunikacji digitalowej i ma bogate doświadczenie w tworzeniu strategii i kompleksowej realizacji działań performance, a także działań wizerunkowych.
Przez ostatnie 4 lata pracowała w Zenith, gdzie odpowiadała m.in. za realizację projektów dla Disney i Jush! oraz dla marek z portfolio COTY, w tym za nadzór nad stworzeniem hubu w Indiach realizującego kampanie dla marek luksusowych oraz marek consumer beauty z portfolio klienta, a także za koordynację współpracy w ramach hubu pomiędzy zaangażowanymi stronami na poziomie globalnym i lokalnym.
Doświadczenie zdobywała również w Group M, gdzie zarządzała pracą 10-osobowego zespołu realizującego projekty z obszaru performance marketingu.
Źródło: Initiative