logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jutronauci Talks – nowy cykl spotkań

  PR 22.04.2021, przeczytano 341 razy

Co się stanie, jeśli fizycznie nie wrócimy już do teatrów czy filharmonii? Czym zastąpimy te instytucje i czy kultura bez nich jest możliwa? Odpowiedzi na te pytania padną podczas inauguracyjnego spotkania  z nowego cyklu powstałego w ramach 5. edycji programu „Jutronauci” – Jutronauci Talks. Wydarzenie rozpocznie się już jutro, 23 kwietnia br. o godz. 18:00 na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. Partnerem strategicznym programu „Jutronauci” jest Sebastian Kulczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jutronauci-talks-%E2%80%93-nowy-cykl-spotkan,391160,artykul.html

Jutronauci” to unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra – wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją. Tematem tegorocznej, 5. już edycji programu jest „nowa normalność” - „Gazeta Wyborcza” wraz z zaproszonymi gośćmi próbują tworzyć scenariusze post-pandemicznej przyszłości.

Ważną częścią jubileuszowej edycji „Jutronautów” jest nowy cykl comiesięcznych spotkań pod hasłem Jutronauci Talks. Tematem pierwszego z nich będzie przyszłość kultury i jej instytucji w post-pandemicznych czasach. Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Kasper Kalinowski porozmawia o tym z prof. Mirosławem Filiciakiem, dziekanem Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie na Uniwersytecie SWPS. 

Spotkanie na żywo odbędzie się już jutro, 23 kwietnia 2021 r. o godz. 18:00 na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. W wydarzeniu może uczestniczyć każdy zainteresowany oraz brać aktywny udział w dyskusji, zadając pytania na czacie.

Prócz Jutronauci Talks na 5. edycję programu „Jutronauci”, który potrwa do końca 2021 r., składają się artykuły, wywiady i eseje. Materiały ukazują się na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/Jutronauci. W ramach programu dostępne są również podcasty publikowane w każdy piątek w serwisie Wyborcza.pl.

„Jutronauci” to jeden z flagowych projektów „Gazety Wyborczej”, bardzo dobrze przyjęty przez czytelników i branżę. Zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”, a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).  

W ramach programu w listopadzie 2020 r. nakładem Wydawnictwa Agora ukazała się wyjątkowa książka „Jutro jest teraz” - zbiór 23 wywiadów, esejów i artykułów publikowanych w zeszłorocznej edycji programu „Jutronauci 2020: świat po pandemii”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764