logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kabaret Ani Mru Mru w kampanii Oranżady Hellena

  PR 04.05.2015, przeczytano 2208 razy
ilustracja

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Oranżady Hellena realizowana przez dom mediowy UM (Universal McCann). Działania komunikacyjne wystartowały 1 maja br. i po raz kolejny wykorzystują zabawne spoty z udziałem kabaretu Ani Mru Mru. Marka należy do grupy kapitałowej Colian.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kabaret-ani-mru-mru-w-kampanii-oranzady-hellena,24755,artykul.html

Kampania telewizyjna realizowana dla Helleny, popularnej marki oranżad, rozpoczęła się 1 maja. Działania są kontynuacją ubiegłorocznego projektu marki z kabaretem Ani Mru Mru. Mają związek z wejściem na rynek nowych, impulsowych  wariantów opakowań oranżady.

Komunikację poprzedziło lokowanie oranżady w nowej szacie graficznej podczas wybranych programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz w billboardach sponsorskich. Aktywności w mediach zaplanowano na przełom wiosny i lata. Marka będzie obecna  na antenie czterech głównych stacji telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Za produkcję spotów odpowiada agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada UM (Universal McCann).

Źródło: Universal McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

scenarzysta się napracował...

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764