logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wzmacnia warszawski team - dołącza Krzysztof Flis

  PR 07.10.2020, przeczytano 849 razy
ilustracja

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Krzysztof Flis, do niedawna Senior Account Manager w GoldenSubmarine. Takie samo stanowisko obejmie w Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wzmacnia-warszawski-team---dolacza-krzysztof-flis,388678,artykul.html

Krzysztof Flis dołącza do otwartego w 2019 roku warszawskiego teamu Kamikaze, prowadzonego przez Katarzynę Kosińską-Rysz.

– Od momentu uruchomienia biura w Warszawie niemal dwa lata temu, sukcesywnie je rozwijamy. Co oznacza także, że poszukujemy na rynku doświadczonych i wartościowych osób, które „robią różnicę" i taką osobą jest właśnie Krzysztof. Jesteśmy agencją, w której każdy transfer bardzo mocno wpływa na cały zespół. Osoby, które przynoszą swój bagaż doświadczeń, znajdują u nas nie tylko fajną ekipę, ale też dużą sprawczość i możliwość wdrażania swoich pomysłów w życie, wpływają na ofertę agencji i kształtują relacje z klientami – mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner Kamikaze. - Team, z którym rozpoczęliśmy w 2019 roku rozwijanie biura warszawskiego był strzałem w dziesiątkę. Pozwoliło nam to m.in. bardzo zacieśnić współpracę z agencją Altavia Polska (w ramach Grupy). Współpracujemy z nią obecnie nad wieloma wspólnymi projektami, np. dla marki Shell - dodaje.

Krzysztof Flis karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencji Saatchi&Saatchi, kontynuując ją następnie w agencjach takich jak Connectmedia, Grandes Kochonos i GoldenSubmarine.

Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze, na stanowisku Senior Account Managera w agencji GoldenSubmarine, zarządzał zespołem i kampaniami (digital, ATL,BTL) m.in. dla marek: Specjal, Tatra, Leżajsk, Brackie, Monte, Monte Snack, PKN Orlen, Microsoft, Acer, Starbucks, Nescafe.

W Kamikaze obejmie również stanowisko Senior Account Managera.

Krzysztof Flis jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764