logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Enel-sport ze skialpinistą Andrzejem Bargielem na ekranach Cinema City

  PR 03.06.2022, przeczytano 365 razy
ilustracja

Wiodąca klinika ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej należąca do ogólnopolskiej sieci medycznej ENEL-MED i sieć kin Cinema City podjęły współpracę, aby wspólnie promować odpowiedzialne podejście do sportu. Twarzą kampanii „Nic cię nie pokona” został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach. To pierwsza kampania kinowa w historii marki enel-sport. Jest realizowana wyłącznie w kinach Cinema City i stanowi początek długofalowej, kompleksowej współpracy. Działania w kinach koordynuje New Age Media, zaś sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-enel-sport-ze-skialpinista-andrzejem-bargielem-na-ekranach-cinema-city,396125,artykul.html

Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji. Kampania obejmuje projekcję 90-sekundowego spotu we wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce łącznie z kinami BNP Paribas IMAX oraz działania off-screen, tj. emisję materiałów wizualnych na digital poster boxach, ekranach plazmowych oraz video wallach, a także sampling broszur informacyjnych.

Aktywności zostały podzielone na dwa etapy – wiosenno-letni, który właśnie wystartował i jesienno-zimowy, którego start zaplanowany jest na początek września.

- Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają wartość i potencjał kina i decydują się na jego uwzględnienie w media planach. Spot enel-sport jest w 100% przygotowany z myślą o kinie. Oglądany w ciemnej sali, na wielkim ekranie, z obrazem i dźwiękiem najwyższej jakości, robi ogromne wrażenie. Dodatkowo bohater spotu, utytułowany skialpinista Andrzej Bargiel, porusza w nim ważną kwestię podejścia do aktywności fizycznej, zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. – podkreśla Jakub Krasuski, Advertising Sales Manager w New Age Media.

Znaczenie właściwego planowania wysiłku i odpowiedniego przygotowania podkreśla sam Andrzej Bargiel, który często wskazuje, że bez nich realizacja celów sportowych nie jest możliwa. Znany z niesamowitego zjazdu ze szczytu himalajskiego ośmiotysięcznika Bargiel zawsze podkreśla, że jego przepisem na sukces są codzienne nawyki oraz właściwie ustawiony i indywidualnie zaprojektowany cykl treningowy. – Gdy chcesz realizować swoje marzenia, Twoje ciało nie może Cię zawieść – krótko podsumowuje sedno kampanii Andrzej Bargiel.

Źródło: enel-sport

www.enelsport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764