logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Enel-sport ze skialpinistą Andrzejem Bargielem na ekranach Cinema City

  PR 03.06.2022, przeczytano 516 razy
ilustracja

Wiodąca klinika ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej należąca do ogólnopolskiej sieci medycznej ENEL-MED i sieć kin Cinema City podjęły współpracę, aby wspólnie promować odpowiedzialne podejście do sportu. Twarzą kampanii „Nic cię nie pokona” został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach. To pierwsza kampania kinowa w historii marki enel-sport. Jest realizowana wyłącznie w kinach Cinema City i stanowi początek długofalowej, kompleksowej współpracy. Działania w kinach koordynuje New Age Media, zaś sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-enel-sport-ze-skialpinista-andrzejem-bargielem-na-ekranach-cinema-city,396125,artykul.html

Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji. Kampania obejmuje projekcję 90-sekundowego spotu we wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce łącznie z kinami BNP Paribas IMAX oraz działania off-screen, tj. emisję materiałów wizualnych na digital poster boxach, ekranach plazmowych oraz video wallach, a także sampling broszur informacyjnych.

Aktywności zostały podzielone na dwa etapy – wiosenno-letni, który właśnie wystartował i jesienno-zimowy, którego start zaplanowany jest na początek września.

- Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają wartość i potencjał kina i decydują się na jego uwzględnienie w media planach. Spot enel-sport jest w 100% przygotowany z myślą o kinie. Oglądany w ciemnej sali, na wielkim ekranie, z obrazem i dźwiękiem najwyższej jakości, robi ogromne wrażenie. Dodatkowo bohater spotu, utytułowany skialpinista Andrzej Bargiel, porusza w nim ważną kwestię podejścia do aktywności fizycznej, zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. – podkreśla Jakub Krasuski, Advertising Sales Manager w New Age Media.

Znaczenie właściwego planowania wysiłku i odpowiedniego przygotowania podkreśla sam Andrzej Bargiel, który często wskazuje, że bez nich realizacja celów sportowych nie jest możliwa. Znany z niesamowitego zjazdu ze szczytu himalajskiego ośmiotysięcznika Bargiel zawsze podkreśla, że jego przepisem na sukces są codzienne nawyki oraz właściwie ustawiony i indywidualnie zaprojektowany cykl treningowy. – Gdy chcesz realizować swoje marzenia, Twoje ciało nie może Cię zawieść – krótko podsumowuje sedno kampanii Andrzej Bargiel.

Źródło: enel-sport

www.enelsport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764