Marka Black (FoodCare Sp. z o.o.), powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie akcji promocyjnych dla marki Black. Zlecenie zostało pozyskane w wyniku wygranego przetargu.
Akcje promocyjne dla marki Black przebiegają pod hasłem: „Every Friday is Black Friday” i wykorzystują trzy mechanizmy: kup i odbierz, loterię promocyjną i konkurs.
Okres przyjmowania zgłoszeń i sprzedaży promocyjnej wystartował 27 maja i potrwa do 1 września br. Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych, uczestnik powinien: dokonać w okresie promocyjnym jednorazowego zakupu co najmniej 4 produktów promocyjnych potwierdzonych jednym paragonem fiskalnym (tj. na 1 paragonie 4 szt. produktów BLACK, dowolna pojemność, lub 1 sztuki 4-paka BLACK pojemność 250 ml), zachować dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego; dokonać w okresie promocyjnym prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w wybranej akcji promocyjnej (loterii, konkursie, kup i odbierz – jeden paragon uprawnia do zgłoszenia w jednej, dwóch lub wszystkich trzech akcjach).
Akcje promocyjne będą komunikowane w TV, digital, w tym w social mediach. Mechanizm akcji promocyjnych przygotowała agencja Unique One, kreację FoodCare, za zakup mediów odpowiada Initiative, zaś za kampanię digital - Insignia i RTB House.
Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.