logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania informacyjna BGK w USA o konsekwencjach wojny w Ukrainie

  PR 09.02.2023, przeczytano 1291 razy
ilustracjastrzałka

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zorganizował dwie kampanie informacyjne w Stanach Zjednoczonych. Kampanie te mają uświadamiać opinię publiczną o konsekwencjach wojny Rosji z Ukrainą, zwłaszcza o kryzysie humanitarnym i wyzwaniach wynikających z wojny. Bank do przeprowadzenia kampanii wybrał dwie agencje – AMWPR i MikeWorldWorldwide (MWW).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-informacyjna-bgk-w-usa-o-konsekwencjach-wojny-w-ukrainie,398936,artykul.html

Obydwie kampanie są w trakcie realizacji. Agencja MWW w drugiej połowie stycznia zorganizowała jej pierwszą fazę. Obejmowała ona instalację artystyczną w ścisłym centrum Nowego Jorku z motywem słoneczników symbolizujących siłę i jedność Ukrainy, kampanię TV (m.in. w stacjach ABC & NBC NY), wsparcie influencerów oraz kampanię digitalową.

Kampania została zaplanowana z wykorzystaniem różnego typu szerokozasięgowych mediów w celu zwiększania zasięgu i częstotliwości działań. Działania wygenerowały bardzo wysokie wyniki w jej pierwszym tygodniu:

  • 757 mln wyświetleń/UMPV
  • Średni CTR (współczynnik kliknięć do wyświetleń) w płatnych kampaniach mediowych wyniósł 0,21%
  • Ok. 140 tys. osób odwiedziło niestandardową instalację „The sunflower garden”

Ponadto agencje zatrudniły do kampanii 19 influencerów, część z nich jest związana z Ukrainą. To m.in. Maks Chmerkovskiy, który pochodzi z Odessy, Karina Smirnoff z Charkowa, Natalia Fedner z miasta Czerniowce, Vik White z Poltavy. W kampanię jest też zaangażowana influencerka Bethenny Frankel, której fundacja w 2022 r. przekazała ponad 25 mln USD ukraińskim uchodźcom w Polsce i ofiarom wojny w Ukrainie.

Agencja AMWPR promuje w amerykańskich mediach ważne tematy z perspektywy Polski. Jednym z nich było m.in. wsparcie militarne dla Ukrainy.

Koszt kampanii wyniósł odpowiednio 150 tys. dolarów (AMWPR) i 3 mln dolarów (MWW). BGK realizuje działania na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764