logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową

  PR 28.09.2020, przeczytano 621 razy
ilustracja

„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-generali-nagrodzona-przez-gazete-ubezpieczeniowa,388558,artykul.html

– Za podkreślenie znaczenia agentów dla ubezpieczyciela oraz mocne wsparcie ich pracy – czytamy w uzasadnieniu Gazety Ubezpieczeniowej.

 

Generali w swojej kampanii wyróżnia agentów i podkreśla ich wyjątkową rolę. To oni odgrywają kluczową rolę w realizacji strategii „Lifetime Partner” – partnera na całe życie. Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy. W polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak, Marcin Jezierski i Lesław Ziętek.

Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 000 agentów i to oni są najlepszą wizytówką firmy. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą Generali. W Polsce firma współpracuje z przeszło 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi.

Wyróżnienie z rąk redaktor naczelnej Gazety Ubezpieczeniowej – Aleksandry Wysockiej, odebrali: Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska, Bartosz Kwieciński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej oraz odpowiedzialna za przygotowanie polskiej wersji spotów i realizację kampanii w naszym kraju – Sylwia Snopkiewicz, Kierownik Działu Marketingu.

Kampania wystartowała najpierw we Włoszech i Hiszpanii, następnie w Polsce, Indonezji, na Węgrzech i w Austrii oraz w kilku innych krajach, w których Grupa prowadzi działalność. Działania prowadzone są za pośrednictwem różnych kanałów - telewizja, prasa, radio, outdoor, media społecznościowe i inne kanały internetowe. Obejmują współczesny miks mediów cyfrowych i są skierowane do określonych segmentów, które cieszą się największym zainteresowaniem Grupy.

Źródło: Grupa Generali

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764