logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Nordea wyróżniona

  PR 08.02.2007, przeczytano 644 razy

Kampania reklamowa banku Nordea z udziałem Toniego Hyyryläinena znalazła się wśród wyróżnionych w rankingu zamieszczonym na łamach miesięcznika „Home&Market”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-nordea-wyrozniona,5081,artykul.html

Ranking przeprowadzony został przez Instytut Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych. Na przełomie grudnia 2006 r. i stycznia 2007 r. przedstawiciele IAGE kontaktowali się z rzecznikami prasowymi i dyrektorami marketingu 25 największych banków działających na polskim rynku, prosząc o wskazanie trzech najlepszych kampanii reklamowych konkurencyjnych banków.

W zestawieniu, które powstało na podstawie zebranych w ten sposób informacji, kampania reklamowa Nordea Bank Polska uplasowała się na czwartej pozycji. Stanowi ona połączenie kampanii wizerunkowej z kampanią produktową kredytów mieszkaniowych, lokaty Nordea Hit, a także pakietu dla małych i średnich przedsiębiorstw eFirma. Tak złożony przekaz zyskał nowatorską oprawę w postaci spotu reklamowego z wymiennym elementem produktowym w jego końcowej części.

– To pierwsza tak duża telewizyjna kampania reklamowa naszego banku, więc tym bardziej cieszy nas uznanie wyrażone opiniami przedstawicieli konkurencyjnych instytucji – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – Reklama z Tonim Hyyryläinenem, znanym wcześniej z programu „Europa da się lubić”, została też dobrze przyjęta przez klientów banku i – co istotne – jej ubiegłoroczna odsłona przyniosła dla banku spodziewane efekty marketingowe.

Kreację do kampanii Nordea Bank Polska opracowała agencja Mediafocus z Gdańska. Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films z Warszawy. Planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Media Planning Group.

Źródło: Nordea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764