logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Nordea wyróżniona

  PR 08.02.2007, przeczytano 571 razy

Kampania reklamowa banku Nordea z udziałem Toniego Hyyryläinena znalazła się wśród wyróżnionych w rankingu zamieszczonym na łamach miesięcznika „Home&Market”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-nordea-wyrozniona,5081,artykul.html

Ranking przeprowadzony został przez Instytut Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych. Na przełomie grudnia 2006 r. i stycznia 2007 r. przedstawiciele IAGE kontaktowali się z rzecznikami prasowymi i dyrektorami marketingu 25 największych banków działających na polskim rynku, prosząc o wskazanie trzech najlepszych kampanii reklamowych konkurencyjnych banków.

W zestawieniu, które powstało na podstawie zebranych w ten sposób informacji, kampania reklamowa Nordea Bank Polska uplasowała się na czwartej pozycji. Stanowi ona połączenie kampanii wizerunkowej z kampanią produktową kredytów mieszkaniowych, lokaty Nordea Hit, a także pakietu dla małych i średnich przedsiębiorstw eFirma. Tak złożony przekaz zyskał nowatorską oprawę w postaci spotu reklamowego z wymiennym elementem produktowym w jego końcowej części.

– To pierwsza tak duża telewizyjna kampania reklamowa naszego banku, więc tym bardziej cieszy nas uznanie wyrażone opiniami przedstawicieli konkurencyjnych instytucji – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – Reklama z Tonim Hyyryläinenem, znanym wcześniej z programu „Europa da się lubić”, została też dobrze przyjęta przez klientów banku i – co istotne – jej ubiegłoroczna odsłona przyniosła dla banku spodziewane efekty marketingowe.

Kreację do kampanii Nordea Bank Polska opracowała agencja Mediafocus z Gdańska. Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films z Warszawy. Planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Media Planning Group.

Źródło: Nordea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset podzieli się wiedzą z marketerami w drugiej serii webinarów #Gamesetknows
Gameset startuje z drugą serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu. W lutym odbędą się cztery spotkania z ekspertami Gamesetu.
Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol
Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol, światowy lider wśród produktów antybakteryjnych[1], ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o...
Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s
McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego,...
Big Picture poszerza zespół lifestyle
Big Picture, firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół lifestyle o nowe osoby. Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję...
Olga Ładna – Toeplitz na czele nowo utworzonego pionu postprodukcji w studiu Human Ark
Olga Ładna-Toeplitz branżą reklamową związana jest od 9 lat. Studiowała produkcję filmową w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej TV i Teatralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w agencji Saatchi&Saatchi, polskim oddziale Prodigiousa oraz Studiu Orka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764