logo
WIADOMOŚCI

Karolina Kornacka zostaje Head of Content & Social Media w agencji Kamikaze

Mateusz Zawiślak  PR 11.10.2017, przeczytano 242 razy

Karolina Kornacka awansowała w strukturach agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Head of Content & Social Media. Wcześniej pracowała na stanowisku Strategy Planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kornacka-zostaje-head-of-content-and-social-media-w-agencji-kamikaze,34070,artykul.html

Karolina Kornacka pracuje w Kamikaze od 2014 r., początkowo jako Junior Social Media Specialist, później Social Media Executive, a następnie Project Manager i Social Media Specialist. Na początku 2016 roku objęła stanowisko Strategy Planner, pracując dla kluczowych klientów agencji.

Obecnie, jako Head of Content & Social Media, Karolina Kornacka będzie nadzorować pracę zespołu Social Media oraz realizację projektów content marketingowych. W dalszym ciągu będzie także wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem prace strategiczne dla kluczowych klientów agencji.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone