logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kornacka zostaje Head of Content & Social Media w agencji Kamikaze

  PR 11.10.2017, przeczytano 533 razy

Karolina Kornacka awansowała w strukturach agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Head of Content & Social Media. Wcześniej pracowała na stanowisku Strategy Planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kornacka-zostaje-head-of-content-and-social-media-w-agencji-kamikaze,34070,artykul.html

Karolina Kornacka pracuje w Kamikaze od 2014 r., początkowo jako Junior Social Media Specialist, później Social Media Executive, a następnie Project Manager i Social Media Specialist. Na początku 2016 roku objęła stanowisko Strategy Planner, pracując dla kluczowych klientów agencji.

Obecnie, jako Head of Content & Social Media, Karolina Kornacka będzie nadzorować pracę zespołu Social Media oraz realizację projektów content marketingowych. W dalszym ciągu będzie także wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem prace strategiczne dla kluczowych klientów agencji.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764