logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia i Os3 w świątecznej atmosferze

  PR 22.11.2018, przeczytano 368 razy
ilustracjastrzałka

„Podziel się kawałkiem szczęścia” to hasło kampanii reklamowej marki Kasia (Upfield Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasia-i-os3-w-swiatecznej-atmosferze,380228,artykul.html

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, realizację spotu reklamowego, materiałów digital, BTL, reklamy prasowej oraz dedykowanej strony LP www.kawalekszczescia.pl

Działaniom reklamowym towarzyszy akcja „Podziel się kawałkiem szczęścia”. Ambasadorką akcji została Katarzyna Zielińska.

ilustracjastrzałka

-  Poprzez akcję „Podziel się kawałkiem szczęścia” chcemy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i świąteczną radością z tymi, którzy tego najmocniej potrzebują, niosąc jednocześnie realną pomoc w postaci wsparcia finansowego oraz obdarowania placówek symbolicznym ciastem, które zwykle obecne jest na każdym świątecznym stole – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.

Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne), prasie (m.in. „Claudia”, „Elle”, „Dobre Rady”) oraz w internecie (FB, YT). W kampanii wykorzystano również działania na Instagramie, z Influenserami, w punktach sprzedaży i galeriach handlowych (Ekrany IMS, radio i POS oraz Bilbordy). Działania reklamowe potrwają do 23 grudnia. Zakupem mediów zajął się Mindshare.

Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Paweł Wojtak - Art&Studio Director , Adam Rudzki – Copywriter,  Erwin Baranowski – Art Director; Bartosz Gąsiorowski - Strategy Director; Maciej Hilt - Business Development Director; Patrycja Krajewska - Account Manager.

Źródło: oS3 – Digital Relations Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764