logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia i Os3 w świątecznej atmosferze

  PR 22.11.2018, przeczytano 394 razy
ilustracjastrzałka

„Podziel się kawałkiem szczęścia” to hasło kampanii reklamowej marki Kasia (Upfield Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasia-i-os3-w-swiatecznej-atmosferze,380228,artykul.html

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, realizację spotu reklamowego, materiałów digital, BTL, reklamy prasowej oraz dedykowanej strony LP www.kawalekszczescia.pl

Działaniom reklamowym towarzyszy akcja „Podziel się kawałkiem szczęścia”. Ambasadorką akcji została Katarzyna Zielińska.

ilustracjastrzałka

-  Poprzez akcję „Podziel się kawałkiem szczęścia” chcemy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i świąteczną radością z tymi, którzy tego najmocniej potrzebują, niosąc jednocześnie realną pomoc w postaci wsparcia finansowego oraz obdarowania placówek symbolicznym ciastem, które zwykle obecne jest na każdym świątecznym stole – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.

Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne), prasie (m.in. „Claudia”, „Elle”, „Dobre Rady”) oraz w internecie (FB, YT). W kampanii wykorzystano również działania na Instagramie, z Influenserami, w punktach sprzedaży i galeriach handlowych (Ekrany IMS, radio i POS oraz Bilbordy). Działania reklamowe potrwają do 23 grudnia. Zakupem mediów zajął się Mindshare.

Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Paweł Wojtak - Art&Studio Director , Adam Rudzki – Copywriter,  Erwin Baranowski – Art Director; Bartosz Gąsiorowski - Strategy Director; Maciej Hilt - Business Development Director; Patrycja Krajewska - Account Manager.

Źródło: oS3 – Digital Relations Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska
Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.
Provident Polska: świąteczna kampania z przebojem
Chwytająca za serce opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój w wyjątkowej, świątecznej aranżacji – tak prezentuje się świąteczna kampania firmy Provident Polska.
Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764