„Podziel się kawałkiem szczęścia” to hasło kampanii reklamowej marki Kasia (Upfield Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę marki.
Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, realizację spotu reklamowego, materiałów digital, BTL, reklamy prasowej oraz dedykowanej strony LP www.kawalekszczescia.pl
Działaniom reklamowym towarzyszy akcja „Podziel się kawałkiem szczęścia”. Ambasadorką akcji została Katarzyna Zielińska.
- Poprzez akcję „Podziel się kawałkiem szczęścia” chcemy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i świąteczną radością z tymi, którzy tego najmocniej potrzebują, niosąc jednocześnie realną pomoc w postaci wsparcia finansowego oraz obdarowania placówek symbolicznym ciastem, które zwykle obecne jest na każdym świątecznym stole – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.
Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne), prasie (m.in. „Claudia”, „Elle”, „Dobre Rady”) oraz w internecie (FB, YT). W kampanii wykorzystano również działania na Instagramie, z Influenserami, w punktach sprzedaży i galeriach handlowych (Ekrany IMS, radio i POS oraz Bilbordy). Działania reklamowe potrwają do 23 grudnia. Zakupem mediów zajął się Mindshare.
Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Paweł Wojtak - Art&Studio Director , Adam Rudzki – Copywriter, Erwin Baranowski – Art Director; Bartosz Gąsiorowski - Strategy Director; Maciej Hilt - Business Development Director; Patrycja Krajewska - Account Manager.
Źródło: oS3 – Digital Relations Agency