logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kask dla Stocha w II etapie kampanii Atlas

  PR 25.11.2015, przeczytano 2992 razy
ilustracjastrzałka

Kampania wizerunkowa ATLAS weszła w kolejną fazę. Tym razem największy polski producent chemii budowlanej i główny sponsor Kamila Stocha zaprosił fanów skoczka do głosowania na projekt kasku, w którym zaprezentuje się publiczności podczas zawodów Pucharu Świata w Zakopanem. Głosowanie na kask, tzw. „KASKing”, potrwa do 7 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kask-dla-stocha-w-ii-etapie-kampanii-atlas,26650,artykul.html

Swoje głosy na kask, w którym Kamil Stoch wystartuje w Zakopanem, można oddawać na dedykowanej projektowi podstronie portalu marki ATLAS dla wykonawców: http://www.atlasfachowca.pl/stoch/. W ramach etapu „Wybierz kask dla Mistrza” dostępne do wyboru są trzy projekty: ”Pop-Art”, „Folk” oraz „No Limits”, wyłonione spośród prawie 80 zgłoszeń, otrzymanych w ramach konkursu dla projektantów indywidualnych i agencji (jak np. warszawskiej „brand new attitude”), a przeprowadzonego za pośrednictwem platformy dla grafików - designer.pl.

Pierwszy z projektów, „Pop-Art”, nawiązuje symboliką do elementów bliskich Kamilowi, takich jak lotnictwo, muzyka, szczęśliwa liczba, książka, czy „latający” superbohaterowie.

Na drugim kasku - w ramach propozycji „Folk” - jest widoczny charakterystyczny dla zdobnictwa góralskiego wzór – parzenica, a także górskie szczyty, co stanowi bezpośrednie nawiązanie do miejsca pochodzenia skoczka.

Trzeci projekt - „No Limits”, jest inspirowany nieziemskim talentem Kamila, który przekracza wszelkie ograniczenia w podbijaniu przestworzy podczas skoków.

- Bardzo cieszę się, że wspólnie z marką ATLAS oddajemy decyzję o ostatecznym wyborze kasku w ręce kibiców. Wszystkie trzy projekty są bardzo interesujące i sam miałbym ogromny dylemat, na który z nich się zdecydować. Dlatego też jestem zadowolony, że udało mi się wybrnąć z opresji. Wybierajcie i głosujcie – zachęca do udziału w zabawie Kamil Stoch.

- Wierzymy, że kask wybrany przez fanów dodatkowo uskrzydli Kamila i zmotywuje do powtórzenia ubiegłorocznego sukcesu z Zakopanego. Nikomu nie trzeba też przypominać, że zawody Pucharu Świata rozgrywane w stolicy polskich Tatr mają niepowtarzalny klimat, więc nieprzypadkowo ta data została wybrana na inaugurację nowego kasku Kamila – dodaje Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS.

Kask, na który zagłosuje najwięcej internautów będzie można podziwiać na głowie Kamila w dniach 23-24 stycznia 2016 r. w Zakopanem. Każdy użytkownik może zagłosować wyłącznie na jeden projekt kasku, a szczegółowy regulamin głosowania jest dostępny na stronie kampanii: www.atlasfachowca.pl/stoch

Przebieg całej kampanii poza dedykowaną projektowi podstroną Portalu http://www.atlasfachowca.pl/stoch/ można także śledzić na kanale ATLAS w serwisie YouTube: www.YouTube.com/AtlasPolska oraz na profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/TylkoAtlas.

Źródło: ATLAS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764