logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”

  PR 22.02.2019, przeczytano 195 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-nosowska-w-kampanii-ing-_dobry-glos-dla-firm_,381356,artykul.html

- Kontynuujemy ideę Dobrego Głosu dla firm i zachęcamy do dzielenia się opiniami o firmach, bo to dla nich najlepsza, stworzona bezpośrednio przez klientów reklama. Teraz może być jeszcze bardziej wyjątkowa bo wyśpiewana przez Katarzynę Nosowską - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- W internecie brakuje dobrych słów. Rzadko komplementujemy inne osoby, tak jak rzadko piszemy dobre opinie o firmach czy produktach. Jako artystka coś o tym wiem. Tymczasem akcja Dobry Głos Dla Firm to fajny i -  w co wierzę - skuteczny pomysł na pozytywną zmianę naszych nawyków. Muzyka znów przychodzi z pomocą i to mnie bardzo cieszy – powiedziała Katarzyna Nosowska.

W sieci wystartowała kolejna odsłona kampanii ING "Dobry głos dla firm", tym razem z udziałem Katarzyny Nosowskiej. Artystka zachęca Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, ich produktach i usługach. Internauci mogą je zgłaszać na stronie www.glosdlafirm.pl a wybrane zostaną wyśpiewane przez artystkę. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane w sieci (na wspomnianej stronie internetowej oraz na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego).

Nowatorską i nietuzinkową propozycją w kampanii jest specjalnie przygotowane, dedykowane wideo z Katarzyną Nosowską, do którego każda firma będzie mogła dodać swoją nazwę i umieścić je na swoim facebookowym fanpage’u. Wystarczy wypełnić formularz, podać nazwę, adres fanpage’a oraz mail firmy, na który zostanie przesłany link do gotowego filmu do udostępnienia. Dzięki temu każdy przedsiębiorca może sam zachęcać swoich klientów do wystawiania mu opinii.

Dodatkowo w kampanii radiowej bank zachęca do skorzystania z konkretnych produktów dla firm, między innymi takich, jak:

  • imoje - pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych oferowane przez bank, z wszystkimi najpopularniejszymi metodami płatności: BLIK, karty płatnicze, przelewy natychmiastowe oraz nowość na polskim rynku - opcją „kup teraz, zapłać później”, dzięki której klienci sklepu mogą zapłacić nawet 21 dni po zakupie.
  • Leasing - szeroka oferta, dzięki której firma może być gotowa na klientów już od pierwszego dnia. Finansowanie komputera, samochodu lub innego sprzętu dostępne z udziałem własnym od 0% aż do 72 miesięcy.
  • Szybkie płatności faktur - teraz przedsiębiorca może skupić się na klientach a nie na fakturach. Wystarczy zrobić zdjęcie faktury telefonem przez aplikację mobilną Moje ING a ING Księgowość sama odczyta z niej potrzebne informacje - przedsiębiorca potwierdza tylko wykonanie płatności.

- Polacy są bardzo przedsiębiorczy – najnowsze badania pokazują, że w ciągu najbliższego roku firmę planuje założyć co czwarty Polak do 44 roku życia* - a my wspieramy przedsiębiorczych. Dajemy im rozwiązania dzięki, którym mogą od początku mieć więcej klientów. Z jednej strony promujemy dawanie dobrych opinii a z drugiej oferujemy konkretne narzędzia – dodała Barbara Pasterczyk.

Dobry Głos dla firm to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzedniej edycji do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, zachęcali Mela Koteluk i Paweł Domagała. Internauci zgłosili wtedy ponad 1300 opinii, z których 70 zostało wyśpiewanych przez artystów.

W akcji społecznej ING Banku Śląskiego "Dobry głos dla firm" Mela Koteluk i Paweł Domagała zachęcają, a następnie zamieniają je w piosenki i nagrywają krótkie klipy dedykowane firmom. Opinie o firmach internauci mogą zgłaszać na stronie www.glosdlafirm.pl.

  • Tytuł kampanii: „Dobry głos dla firm”
  • Czas trwania kampanii: od 18 lutego 2019 roku;
  • Zakres działań: radio i digital (internet + social media);
  • Koncept kreatywny kampanii: agencja Gong
  • Koncept spotu radiowego: agencja Brain
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;
  • Reżyseria filmów: Alan Willmann
  • Produkcja: Film Produkcja
  • Spot radiowy

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1058 osób w styczniu 2019 roku, metodą CAWI. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764