logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za październik 2019 r.

  PR 27.11.2019, przeczytano 574 razy
ilustracja

Najpopularniejszym spotem reklamowym na YouTube w minionym miesiącu był materiał marki RESERVED z udziałem Kendall Jenner. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także reklama promująca Samsung Galaxy Note 10 z udziałem Sokoła - polskiego rapera. Zestawienie zamyka wideo Pracuj.pl z serii “Szef i reszta”, w humorystyczny sposób zachęcające do szukania nowej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-pazdziernik-2019-r.,384883,artykul.html

Polska sieć odzieżowa RESERVED po raz kolejny zaprosiła do współpracy topową gwiazdę. Po spotach z udziałem Kate Moss, Cindy Crawford oraz Joanny Kulig i Jeanne Damas, tym razem najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020 prezentuje Kendall Jenner w kampanii #CiaoKendall – Kendall Jenner x RESERVED – AW19 campaign. W wyreżyserowanym przez kanadyjsko-brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera klipie celebrytka wciela się w bohaterki włoskich filmów. Wszystko zrealizowane zostało w barokowej i surrealistycznej scenerii.

Tuż za klipem promującym kolekcję RESERVED, uplasowało się wideo Samsung Galaxy Note10 | Sokół x Samsung odc. 1 | Na Twoich zasadach, w którym Wojtek Sokół z nutą ironii opowiada o spotkaniach z dużymi korporacjami, przedstawiając przy tym swoje podejście do biznesu i różne funkcje najnowszego Samsung Galaxy Note 10. Jest to pierwsza część cyklu “Na Twoich zasadach”, które Samsung zrealizował z udziałem twórcy marki PROSTO.

Pierwszą trójkę zamyka reklama Pracuj.pl Szef i reszta - Podwyżki. W krótkim spocie tytułowy szef opowiada o stale rosnących kosztach życia. Jednak sam nie zamierza dać swoim pracownikom podwyżki, co zapewne zmusza ich do szukania nowej, bardziej satysfakcjonującej pracy,a to z kolei ułatwia właśnie platforma Pracuj.pl. Kolejne miejsce w rankingu także należy do serii o stereotypowym pracodawcy. W odcinku Szef i reszta - Awans poznajemy słodko-gorzką historię awansu jednego z członków zespołu. Oba materiały marki Pracuj.pl zakończone są przezentacją aplikacji mobilnej i zachęcają do skorzystania z niej w celu znalezienia nowej pracy - takiej, w której możliwe będzie osiągnięcie sukcesu i spełnienia zawodowego.

Październikową piątkę zamyka Biedronka z reklamą 2019 | Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – Magiczne Drzewo! Tym razem przyjazne maskotki przedstawiające leśne zwierzęta uczą dzieci, że wyobraźnia ma ogromną moc, która pozwala zasadzić Magiczne Drzewo.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764