logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kimkolwiek jesteś: Kampania reklamowa Radia Tok FM

  PR 05.10.2018, przeczytano 1235 razy
ilustracjastrzałka

"Kimkolwiek jesteś" - takim hasłem Radio TOK FM zachęca wszystkich do słuchania swoich programów w nowej kampanii wizerunkowej. Reklamy rozgłośni, akcentujące dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. obecne będą w telewizji, kinach, internecie i prasie. Kampanii towarzyszy akcja na Facebooku - #kimkolwiekjesteś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kimkolwiek-jestes%3A-kampania-reklamowa-radia-tok-fm,379642,artykul.html

- W nowej, pierwszej od wielu lat tak dużej kampanii wizerunkowej stacji, pokazujemy, że od słuchania Radia TOK FM można się wręcz uzależnić. Reklamy przekonują, że stacja jest dostępna nie tylko na żywo, ale w dowolnym czasie i miejscu dzięki największej w Polsce radiowej bibliotece audycji w formie podkastów - internecie i aplikacji mobilnej. Dzięki programom TOK FM można być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie oraz poznać różnorodne opinie na temat otaczającego nas świata. Po prostu - warto słuchać Radia TOK FM, kimkolwiek jesteś! - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Reklamy Radia TOK FM z hasłem "Kimkolwiek jesteś" będą emitowane w telewizji ogólnopolskiej (TVN24, Polsat, Polsat News,TVP Info), w kinach sieci Helios w całej Polsce, a także w internecie (m.in. Polityka.pl, Gazeta.pl, Ipla, WP.pl, NaTemat.pl, TVN24.pl), w tym w mediach społecznościowych (Twitter, YouTube, Facebook, Instagram). Dodatkowo kreacje promocyjne będą obecne w prasie ("Polityka", "Newsweek"). Działania wspiera autopromocja na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych - Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Jednocześnie ze startem kampanii "Kimkolwiek jesteś" rozpoczęła się też akcja Radia TOK FM na Facebooku - #kimkolwiekjesteś. Redakcja stacji w ramach wydarzenia "Słuchaj TOK FM #kimkolwiek jesteś" zachęca swoich odbiorców do dzielenia się powodami, dla których słuchają programów TOK FM. W ramach akcji powstała też nakładka na zdjęcia profilowe użytkowników Facebooka o nazwie #kimkolwiekjesteś oraz hasztag #kimkolwiekjesteś.

Radio TOK FM - Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Nadaje w 24 obszarach miejskich w Polsce, a także w internecie i w aplikacji mobilnej – jako streaming na żywo oraz podcasty wszystkich audycji, dostępne w ofercie premium.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764