logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja targów Gift Show Poland już zaplanowana

   07.01.2016, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Po raz drugi dostawcy artykułów dekoracyjnych, prezentowych i upominkowych spotkają się, aby przedstawić najciekawsze propozycje produktowe. Wydarzenie skupiające branżę upominkową odbędzie się w dniach 19-21 maja 2016 r., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-targow-gift-show-poland-juz-zaplanowana,27015,artykul.html

Przez trzy dni na stoiskach zagranicznych i polskich wystawców zaprezentowane zostaną liczne artykuły promocyjne, gadżety reklamowe czy też pomysłowe prezenty okolicznościowe. Targi dedykowane są wszystkim osobom szukającym inspiracji na prezenty na różne okazje.

Organizatorzy, by sprostać oczekiwaniom branży, poczynili kilka zmian w formule targów. Nowy termin  w układzie: czwartek, piątek, sobota jest bardziej dogodny dla branżowych odwiedzających.  Nowością będzie również strefa GARDEN z szeroką ofertą dekoracji do ogrodu i balkonu, gdzie odwiedzający znajdą wiele modnych w tym sezonie dodatków.

Szeroki wachlarz produktów

Oferta targów obejmie, propozycje prezentów dla klientów, partnerów biznesowych, gadżety marketingowe jak również upominki na różne okazje m.in. urodziny, imieniny, śluby, święta czy parapetówki. Na stoiskach znajdą się artykuły biurowe, produkty reklamowe, souveniry i pamiątki, opakowania, dekoracje świąteczne, biżuteria, mała elektronika, bony prezentowe, zabawki, upominki dla dzieci oraz wiele innych pomysłów na prezent.

Wiele atrakcji i konkursów

Podczas drugiej edycji odbędzie się wiele konkursów m.in. kolejna edycja Best Gift Design, tym razem w dwóch kategoriach: najlepszy projekt produktu upominkowego i  najciekawszy projekt   opakowania prezentowego. Organizatorzy szykują dla zwycięzców atrakcyjne nagrody pieniężne.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764