logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja targów Gift Show Poland już zaplanowana

   07.01.2016, przeczytano 1141 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Po raz drugi dostawcy artykułów dekoracyjnych, prezentowych i upominkowych spotkają się, aby przedstawić najciekawsze propozycje produktowe. Wydarzenie skupiające branżę upominkową odbędzie się w dniach 19-21 maja 2016 r., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-targow-gift-show-poland-juz-zaplanowana,27015,artykul.html

Przez trzy dni na stoiskach zagranicznych i polskich wystawców zaprezentowane zostaną liczne artykuły promocyjne, gadżety reklamowe czy też pomysłowe prezenty okolicznościowe. Targi dedykowane są wszystkim osobom szukającym inspiracji na prezenty na różne okazje.

Organizatorzy, by sprostać oczekiwaniom branży, poczynili kilka zmian w formule targów. Nowy termin  w układzie: czwartek, piątek, sobota jest bardziej dogodny dla branżowych odwiedzających.  Nowością będzie również strefa GARDEN z szeroką ofertą dekoracji do ogrodu i balkonu, gdzie odwiedzający znajdą wiele modnych w tym sezonie dodatków.

Szeroki wachlarz produktów

Oferta targów obejmie, propozycje prezentów dla klientów, partnerów biznesowych, gadżety marketingowe jak również upominki na różne okazje m.in. urodziny, imieniny, śluby, święta czy parapetówki. Na stoiskach znajdą się artykuły biurowe, produkty reklamowe, souveniry i pamiątki, opakowania, dekoracje świąteczne, biżuteria, mała elektronika, bony prezentowe, zabawki, upominki dla dzieci oraz wiele innych pomysłów na prezent.

Wiele atrakcji i konkursów

Podczas drugiej edycji odbędzie się wiele konkursów m.in. kolejna edycja Best Gift Design, tym razem w dwóch kategoriach: najlepszy projekt produktu upominkowego i  najciekawszy projekt   opakowania prezentowego. Organizatorzy szykują dla zwycięzców atrakcyjne nagrody pieniężne.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław
Firma Tarczyński S.A. – jeden  z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka  nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek...
Orlen wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem
PKN ORLEN konsekwentnie rozwija nowoczesną sieć stacji paliw, również z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań. Tym razem Koncern sięgnął po innowacyjną technologię wykorzystującą zasilanie fotowoltaiczne. W sklepie, na jednej ze stacji ORLEN w Warszawie pojawią się specjalne etykiety zasilane światłem. To pierwszy etap rozwoju technologii, która umożliwi...
MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem...
Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764