logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja targów Gift Show Poland już zaplanowana

   07.01.2016, przeczytano 1028 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Po raz drugi dostawcy artykułów dekoracyjnych, prezentowych i upominkowych spotkają się, aby przedstawić najciekawsze propozycje produktowe. Wydarzenie skupiające branżę upominkową odbędzie się w dniach 19-21 maja 2016 r., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-targow-gift-show-poland-juz-zaplanowana,27015,artykul.html

Przez trzy dni na stoiskach zagranicznych i polskich wystawców zaprezentowane zostaną liczne artykuły promocyjne, gadżety reklamowe czy też pomysłowe prezenty okolicznościowe. Targi dedykowane są wszystkim osobom szukającym inspiracji na prezenty na różne okazje.

Organizatorzy, by sprostać oczekiwaniom branży, poczynili kilka zmian w formule targów. Nowy termin  w układzie: czwartek, piątek, sobota jest bardziej dogodny dla branżowych odwiedzających.  Nowością będzie również strefa GARDEN z szeroką ofertą dekoracji do ogrodu i balkonu, gdzie odwiedzający znajdą wiele modnych w tym sezonie dodatków.

Szeroki wachlarz produktów

Oferta targów obejmie, propozycje prezentów dla klientów, partnerów biznesowych, gadżety marketingowe jak również upominki na różne okazje m.in. urodziny, imieniny, śluby, święta czy parapetówki. Na stoiskach znajdą się artykuły biurowe, produkty reklamowe, souveniry i pamiątki, opakowania, dekoracje świąteczne, biżuteria, mała elektronika, bony prezentowe, zabawki, upominki dla dzieci oraz wiele innych pomysłów na prezent.

Wiele atrakcji i konkursów

Podczas drugiej edycji odbędzie się wiele konkursów m.in. kolejna edycja Best Gift Design, tym razem w dwóch kategoriach: najlepszy projekt produktu upominkowego i  najciekawszy projekt   opakowania prezentowego. Organizatorzy szykują dla zwycięzców atrakcyjne nagrody pieniężne.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764