logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna fala klientów w Synertime

  PR 08.06.2017, przeczytano 473 razy

8 nowych klientów od początku 2017 roku – to bilans pokazujący dynamikę rozwoju działu digital warszawskiej agencji Synertime. Do grona kanałów facebookowych dołączyły profile fanpage takie jak: Fundacja Lotto, Kocham sery, Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, RUCH, Serenada, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-fala-klientow-w-synertime,32752,artykul.html

Wśród wszystkich nowych klientów Synertime dokładnie połowa to profile, które agencja przejęła jako kanały funkcjonujące już kilka lat. Zarówno Fundacja Lotto, Serenada, Kocham Sery czy RUCH są markami, które wcześniej budowały społeczność samodzielnie lub pod opieką innej agencji. Tymczasem pozostałe profile – Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia – są fanpage’ami nowopowstałymi. W każdym przypadku zespół socialmediowy Synertime zapewnia im profesjonalną moderację, harmonogramy postów, zarządzanie reklamami oraz opiekę graficzną i copywriterską.

Wszystkie 8 profili są prowadzone przez Synertime na zasadzie stałej miesięcznej obsługi, a nie projektowo. Zespół social mediowy agencji liczy obecnie 5 osób, na jego czele stoi Andrzej Salski – manager z 7-letnim doświadczeniem zawodowym w branży interaktywnej, który raportuje bezpośrednio do prezes agencji Barbary Labuddy-Krysztofczyk.

Zespól digitalowy agencji Synertime jest teraz szczególnie aktywny, w planach ma już powiększanie teamu o kolejnych specjalistów. Świadomi właściciele firm rozumieją, że w dobie wszechobecnej digitalizacji aktywność w mediach społecznościowych ma ogromne znaczenie dla rozwoju marki – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes Synertime. To także w tej chwili najszybsza i bezpośrednia droga dotarcia do klienta. Ogromnie się cieszę, że kolejne fantastyczne marki powierzyły nam tak ważne zadanie. Jesteśmy pełni pomysłów, zespół Andrzeja Salskiego cechuje profesjonalizm i odwaga w sięganiu po nowatorskie rozwiązania – mówi Labudda-Krysztofczyk.

Nowi klienci Synertime:

  • Fundacja LOTTO jest fundacją korporacyjną Totalizatora Sportowego. Została powołana
  • w 2009 r., aby wypełniać misję społeczną spółki.
  • Kocham Sery – to profil marki Skarby Serowara, producenta serów długo dojrzewających Bursztyn, Rubin i Szafir oraz promujący kulturę jedzenia ekskluzywnych serów.
  • Modus Sun jest marką, która działa na rynku odnawialnych źródeł energii. Zajmuje się kompleksową budową innowacyjnych instalacji słonecznych produkujących energię elektryczną.
  • Powermat – Żyj na 100% jest firmą IT, której sztandarowym produktem jest Powermat, czyli system nowoczesnego ładowania indukcyjnego z inteligentną platformą mobilną.
  • RUCH – założony w 1918 roku, obecnie dystrybutor prasy, firma logistyczna, właściciel sieci detalicznej i mini centrum usług.
  • Serenada - marka serów, wywodząca się ze Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, która swoje produkty eksportuje na prawie wszystkie kontynenty świata. Sztandarowym produktem Serenady są sery żółte w różnych odsłonach.
  • SpyroSoft to software house, założony przez ekspertów z dziedziny outsourcingu IT. Świadczy kompleksową pomoc w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań IT dla biznesu.
  • Warsztat Zdrowia reprezentuje gabinety rehabilitacyjne, w których pacjentom pomaga się metodą ARPwave – ekstremalnie szybką i skuteczną, nowoczesną metodą rehabilitacyjną i treningową.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764