logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolorowa drukarka Oki C844dnW z nagrodą Złote Innowacje Retail 2019

  PR 06.11.2019, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

Kolorowa drukarka OKI C844dnW zdobyła nagrodę ,,Złote Innowację Retail 2019” zajmując pierwsze miejsce w kategorii Rozwiązania wspierające handel w konkursie ,,Złote Innowacje FMCG & Retail 2019” dla najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolorowa-drukarka-oki-c844dnw-z-nagroda-zlote-innowacje-retail-2019,384603,artykul.html

,,Złote Innowacje FMCG & Retail” to konkurs, który wyróżnia Liderów Innowacyjności nagradzając najbardziej innowacyjne rozwiązania i produkty dedykowane branży Retail. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się kolorowa drukarka OKI C844dnW, która otrzymała statuetką ,,Złote Innowacje Retail 2019” za zdobycie I miejsce w kategorii Rozwiązania wspierające handel. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail.

Ultrakompaktowa drukarka kolorowa OKI C844dnW to najmniejsza drukarka A3 na rynku i zarazem idealne rozwiązanie dla handlu. Pozwala tworzyć szeroki wachlarz efektownych materiałów promocyjno-reklamowych drukowanych w kolorze o wysokiej rozdzielczości na różnych formatach i typach nośników, w tym na tych wstępnie przyciętych, w przystępnej cenie i krótkim czasie, na miejscu w sklepie. Od cenówek, poprzez ulotki i plakaty w formatach od A6 do A3, naklejki podłogowe i na witryny sklepowe, etykiety na półki, wobblery reklamowe, aż do materiałów na nietypowych nośnikach o gramaturze nawet do 256g/m2 czy nośnikach wodoodpornych, odpornych na słońce i na warunki atmosferyczne. Dzięki tacy do papieru banerowego możliwy jest dwustronny druk kolorowych banerów o długości nawet do 1321 mm. Ta wyjątkowo niewielka i wydajna drukarka wykorzystuje innowacyjną, wielokrotnie nagradzają technologię cyfrową LED, gwarantując dużą szybkość i wysoką jakość wydruków. Zaletą drukarki jest także duża wszechstronność i energooszczędność.

– Niezwykle cieszy nas fakt, że nasza kolorowa drukarka C844dnW została nagrodzona właśnie za możliwości jakie oferuje branży Retail. Dzięki naszym rozwiązaniom punkty handlowe mogą drukować materiały reklamowe na bieżąco, wtedy kiedy tego potrzebują. Dzięki temu nie tylko stają się niezależne od dostawców zewnętrznych, ale mogą też błyskawicznie reagować na zmiany rynkowe i działania konkurencji. Sprzedawcy detaliczni, którzy są wyposażeni w sprzęt i mogą zapewnić tę podstawową komunikację wizualną na żądanie, w oczywisty sposób osiągają istotną przewagę na rynku – mówi Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).

ilustracjastrzałka

,,Złote Innowacje FMCG & Retail” to największy Konkurs Konsumencki i zarazem pierwsze wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu. O wyborze laureatów zadecydowali Konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence oraz Kapitula Konkursu.
www.oki.com/pl

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764