logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Best of the Best dla Thule w konkursie Red Dot Award

  PR 07.11.2019, przeczytano 441 razy
ilustracja

Wyróżnienie “Red Dot” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie wyróżnień potwierdzających najwyższą jakość w dziedzinie wzornictwa. W tym roku tę prestiżową nagrodę przyznano Thule – w kategorii Best of the Best for Brands & Communication Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/best-of-the-best-dla-thule-w-konkursie-red-dot-award,384625,artykul.html

Red Dot jest swoistą pieczęcią, potwierdzającą najwyższą jakość wzornictwa – nagrodę w kategorii Brands & Communication Design otrzymują te marki, które ujęły jury jakością swojego przekazu marketingowe i komunikacji z klientami. Marki, które mogą pochwalić się najlepszymi, niepowtarzalnymi dokonaniami w tej dziedzinie, dodatkowo liczyć mogą na szczególne wyróżnienie – „Red Dot: Best of the Best”.

Tegoroczni zwycięzcy w tej kategorii wyłonieni zostali spośród ponad 8600 zgłoszeń. Zwycięzcy zostali oficjalnie zaprezentowani podczas imprezy Red Dot Gala w berlińskim Konzerthaus 1 listopada 2019 r.

Oświadczenie jury:

- Szwedzki producent sprzętu outdoorowego premium Thule przekonał nas przemyślanym, a także spójnie prezentowanym i angażującym wizerunkiem. We wszystkich kategoriach aktywności – od strony WWW, przez wzornictwo i opakowanie produktów, aż po reklamy – widzimy przejrzyste, atrakcyjne przesłanie firmy. Efektem tej spójności jest nie tylko wyróżniająca się i zapadająca w pamięć identyfikacja wizualna, ale również wiarygodny wizerunek marki, która jest zarówno premium, jak i bliska klientowi – co jest typowe dla skandynawskich firm.

Źródło: Thule

www.thule.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe - FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.
W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 nagród i zajęła 2 miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.
Spośród 9 projektów grupy dentsu nominowanych do KTR, aż 5 uzyskało nagrody w konkursie.
Młoda projektantka z Poznania zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie
Tegoroczny 25-letni międzynarodowy konkurs na projekt opakowań Model Young Package zaprosił projektantów z całego świata do pracy nad tematem Personal Care. Świeża absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Öykü Aydınhan, zajęła pierwsze miejsce spośród dwustu uczestników
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764