Wyróżnienie “Red Dot” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie wyróżnień potwierdzających najwyższą jakość w dziedzinie wzornictwa. W tym roku tę prestiżową nagrodę przyznano Thule – w kategorii Best of the Best for Brands & Communication Design.
Red Dot jest swoistą pieczęcią, potwierdzającą najwyższą jakość wzornictwa – nagrodę w kategorii Brands & Communication Design otrzymują te marki, które ujęły jury jakością swojego przekazu marketingowe i komunikacji z klientami. Marki, które mogą pochwalić się najlepszymi, niepowtarzalnymi dokonaniami w tej dziedzinie, dodatkowo liczyć mogą na szczególne wyróżnienie – „Red Dot: Best of the Best”.
Tegoroczni zwycięzcy w tej kategorii wyłonieni zostali spośród ponad 8600 zgłoszeń. Zwycięzcy zostali oficjalnie zaprezentowani podczas imprezy Red Dot Gala w berlińskim Konzerthaus 1 listopada 2019 r.
Oświadczenie jury:
- Szwedzki producent sprzętu outdoorowego premium Thule przekonał nas przemyślanym, a także spójnie prezentowanym i angażującym wizerunkiem. We wszystkich kategoriach aktywności – od strony WWW, przez wzornictwo i opakowanie produktów, aż po reklamy – widzimy przejrzyste, atrakcyjne przesłanie firmy. Efektem tej spójności jest nie tylko wyróżniająca się i zapadająca w pamięć identyfikacja wizualna, ale również wiarygodny wizerunek marki, która jest zarówno premium, jak i bliska klientowi – co jest typowe dla skandynawskich firm.
Źródło: Thule