logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Best of the Best dla Thule w konkursie Red Dot Award

  PR 07.11.2019, przeczytano 185 razy
ilustracja

Wyróżnienie “Red Dot” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie wyróżnień potwierdzających najwyższą jakość w dziedzinie wzornictwa. W tym roku tę prestiżową nagrodę przyznano Thule – w kategorii Best of the Best for Brands & Communication Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/best-of-the-best-dla-thule-w-konkursie-red-dot-award,384625,artykul.html

Red Dot jest swoistą pieczęcią, potwierdzającą najwyższą jakość wzornictwa – nagrodę w kategorii Brands & Communication Design otrzymują te marki, które ujęły jury jakością swojego przekazu marketingowe i komunikacji z klientami. Marki, które mogą pochwalić się najlepszymi, niepowtarzalnymi dokonaniami w tej dziedzinie, dodatkowo liczyć mogą na szczególne wyróżnienie – „Red Dot: Best of the Best”.

Tegoroczni zwycięzcy w tej kategorii wyłonieni zostali spośród ponad 8600 zgłoszeń. Zwycięzcy zostali oficjalnie zaprezentowani podczas imprezy Red Dot Gala w berlińskim Konzerthaus 1 listopada 2019 r.

Oświadczenie jury:

- Szwedzki producent sprzętu outdoorowego premium Thule przekonał nas przemyślanym, a także spójnie prezentowanym i angażującym wizerunkiem. We wszystkich kategoriach aktywności – od strony WWW, przez wzornictwo i opakowanie produktów, aż po reklamy – widzimy przejrzyste, atrakcyjne przesłanie firmy. Efektem tej spójności jest nie tylko wyróżniająca się i zapadająca w pamięć identyfikacja wizualna, ale również wiarygodny wizerunek marki, która jest zarówno premium, jak i bliska klientowi – co jest typowe dla skandynawskich firm.

Źródło: Thule

www.thule.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
Konkurs „Świeć się z Energą” po raz jedenasty
Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody oraz kto zdobędzie tytuł...
Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska
Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764