logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kongres Komunikacji Kryzysowej

   28.10.2019, przeczytano 297 razy
ilustracja

Wydarzenie poświęcone nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy kongresu spotkają prelegentów specjalizujących się w komunikacji i budowaniu reputacji oraz ich spojrzenie na trendy i zjawiska, które obserwują jako praktycy. Realne historie z kraju i ze świata analizowane pod kątem skuteczności i błędów – marki, które z kryzysów wyniosły nową siłę oraz marki, które niemal się nie podniosły. Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi i metod prewencji i reagowania. Przewidywania, jakie są nadchodzące źródła kryzysów i jak się do nich przygotować, w epoce ogólnego kryzysu zaufania. Nowe spojrzenie na reputację w kontekście zmian, które jutro mogą dotknąć każdej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kongres-komunikacji-kryzysowej,384510,artykul.html

W programie m. in.:

  • wyzwania kryzysowe – jakie są nadchodzące źródła kryzysów?
  • jak się ustrzec i jak uchronić przed kryzysem?
  • jak mierzyć poziom reputacji firmy?
  • jakie działania wspierają deeskalację kryzysu?
  • jak wzmocnić wizerunek po kryzysie?

Wśród prelegentów m. in.:

  • Małgorzata Kozieł – Pańczyk, Eurozet
  • Anna Papka, Shell Polska
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk, T-Mobile Polska
  • Mikołaj Piotrowski, Nielsen
  • Paweł Sanowski, Instytut Monitorowania Mediów
  • Magdalena Zwolińska, Lighthouse
  • Sławomir Ronkowski, LPP
  • Agnieszka Gorzkowicz, Credit Agricole Bank Polska

Na wydarzenie można rejestrować się TUTAJ.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tailor Made PR w kampanii digital dla marki Luksja
Tailor Made PR ponownie poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Luksja, tym razem realizowane w ramach nowej kampanii Mini-Nawyki. Agencja pozyskała projekt w ramach wygranego przetargu i odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii a także koncepcji kreatywnej i produkcję materiałów video, współpracę z influencerami oraz relacje z mediami. Komunikacja najnowszej...
Monna Lisa 8000: nowy standard jakości drukowania na tkaninach
ML-8000 to nowy, podstawowy model z serii Monna Lisa, wyposażony w 8 najnowszych głowic PrecisionCore. ML-8000 łączy w sobie moc i wydajność najnowszych, światowej klasy drukarek atramentowych Epson oraz technologię produkcji wyrobów tekstylnych.
Targi Packaging Innovations w dobrej formie: Podsumowanie
Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez Targi w Krakowie, które w dniach 24-25 września odbyły się w EXPO XXI Warszawa są dowodem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Można pokusić się o stwierdzenie, że branża nie powraca do gry, branża już powróciła do gry.
Bez drukowania w chmurze zapomnij o szybkiej cyfrowej transformacji
Z międzynarodowego badania IDC, wynika, że zaledwie 4 proc. firm przeprowadziło kompletną transformację cyfrową w swoich strukturach. 46%z nich wciąż znajduje się na etapie rozpoczęcia procesu cyfryzacji. 60% badanych przedsiębiorstw przekroczyło już założony na ten cel budżet, a 54% firm ma problemy z integracją urządzeń, co skutkuje opóźnieniami w realizacji...
PKO Bank Polski jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy w sezonie 2019/20 pojawił się w blisko 126 tys. publikacji i programów. Zapewniło to bankowi ekwiwalent reklamowy w wysokości przeszło 317,04 mln zł. To ponad trzykrotnie więcej niż w sezonie 2018/19, kiedy PKO Bank Polski współpracował z Ekstraklasą jako partner główny. Wówczas ekwiwalent...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764