logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na gadżety promocyjne dla Bydgoszczy

   21.01.2020, przeczytano 542 razy
ilustracja

Miasto Bydgoszcz zaprasza do udziału w konkursie na projekt linii gadżetów promocyjnych Bydgoszczy. Na prace konkursowe czekamy do 28 lutego 2020 roku. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę finansową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-gadzety-promocyjne-dla-bydgoszczy,385395,artykul.html

Konkurs ma charakter ogólnopolski i otwarty. Jego przedmiotem jest zaprojektowanie linii gadżetów, które będą w interesujący sposób promowały nasze miasto. Projekt powinien składać się z minimum trzech rodzajów gadżetów.

W konkursie organizatorzy stawiają na oryginalność, funkcjonalność oraz ekologiczny charakter materiałów promocyjnych.

Nadesłane projekty powinny być projektami autorskimi, oryginalnymi w formie, ale realnymi do realizacji oraz o użytkowym charakterze. Nie jest wymagana specyfikacja techniczna projektowanych przedmiotów. Każdy gadżet musi zawierać logotyp Bydgoszczy.

Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę finansową w kwocie 2000 złotych brutto.

Prace konkursowe prosimy składać do 28 lutego 2020 r. Projekt nalezy złożyć osobiście lub przesłać do siedziby Urzędu Miasta Bydgoszczy. Prace konkursowe zostaną poddane ocenie komisji, której skład zostanie powołany przez Prezydenta Miasta.

Wyniki konkursu ogłosimy do 13 marca 2020 r. 

Źródło: Urząd Miasta Bydgoszczy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764