logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo kampanii „Wybieram e-faktury” rozstrzygnięty

   17.01.2014, przeczytano 1729 razy
ilustracja

Znamy zwycięzcę konkursu graficznego zorganizowanego przez Koalicję „Wybieram e-faktury” powołaną przez Konfederację Lewiatan. Przedmiotem konkursu było stworzenie logotypu dla samej Koalicji oraz kampanii edukacyjnej, w ramach której prowadzone są działania promujące ideę korzystania z e-faktur. Zwycięzcą konkursu został Maciej Zakrzewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-kampanii-wybieram-e-faktury-rozstrzygniety,20634,artykul.html

Zwycięska praca została wybrana przez członków Koalicji „Wybieram e-faktury", w skład której wchodzą obecnie: Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Orange Polska, UPC Polska, ING oraz Sage. Jury miało nie lada orzech do zgryzienia ponieważ do konkursu zgłoszono aż 580 projektów.

W procesie wyłaniania zwycięskiej pracy braliśmy pod uwagę przede wszystkim: nowoczesną formę, łatwość zapamiętania oraz nawiązanie do aspektu ekologicznego korzystania z faktur elektronicznych. Praca Macieja Zakrzewskiego spełniała wszystkie te kryteria. Zwycięzcy serdecznie gratulujemy! Chcemy, by znak ten stał się popularnym symbolem e-faktur, do tej pory go brakowało” – powiedziała Joanna Zaręba, Dyrektor Departamentu Komunikacji Konfederacji Lewiatan.  

Konkurs miał charakter otwarty, udział w nim mogli wziąć zarówno zawodowi graficy, jak i amatorzy zajmujący się grafiką hobbistycznie. Organizator przewidział nagrodę pieniężną dla autora najlepszej pracy. Wszystkie prace konkursowe dostępne są na stronie http://corton.pl/konkurs/1626-logo-dla-koalicji-i-kampanii-edukacyjnej-wybieram-e-faktury.

Celem kampanii „Wybieram e-faktury” jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na zalety
korzystania z e-faktur i obalanie mitów związanych z wykorzystywaniem faktur elektronicznych Obecnie, pod względem popularności nowoczesnych form rozliczeniowych jesteśmy na ostatnim miejscu w Europie. Według różnych szacunków jedynie 10 procent faktur w Polsce ma formę elektroniczną.

W ramach kampanii prowadzone są szeroko zakrojone działania informacyjno-edukacyjne. Ich celem jest nie tylko edukacja społeczeństwa na temat sposobów udostępniania i płatności e-faktur. Koalicji zależy również na zwiększeniu świadomości konsumentów w obszarze regulacji prawnych określających status e-faktur w Polsce. Kampania ma ponadto zwrócić uwagę Polaków na ekologiczne skutki wystawiania faktur papierowych. Logo kampanii będzie wykorzystywane w komunikacji projektu m.in. na stronach internetowych, materiałach prasowych i promocyjnych firm popierających e-faktury.

Źródło: Konfederacja Lewiatan

www.wybieramefaktury.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764