logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na plakat: „Różnorodność to sztuka!”

   08.05.2018, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Wolontariusze Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży (PNWM) w ramach tegorocznego projektu wolontariuszy organizują konkurs dla młodzieży na projekt graficzny plakatu. Prace mają nawiązywać do aktualnego priorytetu tematycznego PNWM „Różnorodność” i można je przesyłać do 20 maja 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat%3A-_roznorodnosc-to-sztuka%21_,36411,artykul.html

Otwartość i zmiana perspektywy towarzyszą PNWM od ponad 25 lat. Młodzi ludzi są zaproszeni do stworzenia plakatu, poprzez który zaprezentują swoje rozumienie różnorodności, jak również zabiorą głos przeciwko dyskryminacji, ksenofobii i nietolerancji.

Kogo zapraszamy do udziału w konkursie?

Konkurs „Różnorodność to sztuka!” na wykonanie projektu graficznego plakatu jest otwartym konkursem skierowanym do młodych grafików z Polski i Niemiec w wieku od 18 do 26 lat. Do udziału w konkursie zachęcamy przede wszystkim studentów takich kierunków jak grafika, sztuka mediów, komunikacja wizualna, zarządzanie kulturą wizualną, fotografia oraz innych pokrewnych.

Jak można wziąć udział w konkursie?

Prace konkursowe załączone do formularza zgłoszeniowego online należy przesłać do 20 maja 2018 roku w formacie poglądowym (150 DPI, *.jpg, *.pdf/wielkość pliku max. 5 MB/plakat). Autorzy najlepszych prac wybranych przez jury zostaną poproszeni o powtórne przesłanie swoich projektów w formacie przystosowanym do wydruku (300 DPI, *.tiff, *.jpg, *.pdf).

Aby otrzymać logotypy w formacie PSD, uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem plakat.pnwm[at]dpjw.org.

Co można wygrać?

Autorzy zwycięskich projektów otrzymają nagrody pieniężne w wysokości:

  •  I miejsce – 500 euro
  • II miejsce – 300 euro
  • III miejsce – 150 euro

Najlepsze prace konkursowe zostaną zaprezentowane podczas wystawyzorganizowanej przez PNWM, ukażą się również w wydawanym cyklicznie polsko-niemieckim magazynie „INFO”, a także na stronie internetowej i w mediach społecznościowych organizacji.

Źródło: PNWM

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji...
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone