logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt systemu identyfikacji wizualnej Expo 2012 we Wrocławiu

   28.08.2006, przeczytano 7158 razy
ilustracjastrzałka
Wrocławski ratusz Adam Cebula

Biuro Współpracy z Zagranicą Urzędu Miejskiego Wrocławia zaprasza do udziału wszystkich zainteresowanych i zakłada, że dzięki ich propozycjom uda się stworzyć interesującą, czytelną, funkcjonalną, elegancką i nowoczesną markę tego wielkiego przedsięwzięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-systemu-identyfikacji-wizualnej-expo-2012-we-wroclawiu,4367,artykul.html

Uczestnicy konkursu muszą zgłosić m.in.: projekty druków korespondencyjnych, kopert, wizytówek, identyfikatorów, teczek, naklejek, gadżetów, elementów identyfikacyjnych i reklamowych (plansze, tablice, kasetony, flagi itd.). Trzeba przy tym uwzględnić istniejącą linię graficzną materiałów, które promują Wrocław.

Termin składania prac upływa 31 sierpnia 2006 r. Ocena zostanie przeprowadzona przez jury, złożone z pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Laureat nagrody głównej otrzyma 15 tys. zł; dla autora, który zajmie drugie miejsce przewidziano 2,5 tys. zł; trzecia nagroda wyniesie 1 tys. zł. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 15 września 2006 r.

Regulamin (m.in.: dokładny zakres i wymagana forma prac, prawa i obowiązki uczestników i organizatorów oraz niezbędne załączniki) można uzyskać w Biurze Współpracy z Zagranicą Urzędu Miejskiego Wrocławia: tel. 717 77 81 04, 717 77 82 61, 717 77 73 36; www.wroclaw.pl

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl

Zdjęcie na licencji GNU Free Documentation License

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

JAKI jest sens podawania takiego newsa na 3 dni przed terminem składania prac? Bo ja sensu nie widzę.

avatar użytkownika
,

Dokładnie, powinni wcześniej informować przynajmniej z 2 miesiące wcześniej.   

avatar użytkownika
,

Chętnie opublikowalibyśmy informację wcześniej, gdyby do nas dotarła. Organizatorzy opublikowali informację o konkursie 1 sierpnia - też dość późno, a do serwisu IWP trafiła dopiero 25 sierpnia. Mogliśmy oczywiście nie publikować jej wogóle, ale uznaliśmy, że jest ciekawa nie tylko dla tych, co chcą wziąć udział, ale po prostu - jako informacja że taki konkurs się odbywa.

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764