Biuro Współpracy z Zagranicą Urzędu Miejskiego Wrocławia zaprasza do udziału wszystkich zainteresowanych i zakłada, że dzięki ich propozycjom uda się stworzyć interesującą, czytelną, funkcjonalną, elegancką i nowoczesną markę tego wielkiego przedsięwzięcia.
Uczestnicy konkursu muszą zgłosić m.in.: projekty druków korespondencyjnych, kopert, wizytówek, identyfikatorów, teczek, naklejek, gadżetów, elementów identyfikacyjnych i reklamowych (plansze, tablice, kasetony, flagi itd.). Trzeba przy tym uwzględnić istniejącą linię graficzną materiałów, które promują Wrocław.
Termin składania prac upływa 31 sierpnia 2006 r. Ocena zostanie przeprowadzona przez jury, złożone z pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Laureat nagrody głównej otrzyma 15 tys. zł; dla autora, który zajmie drugie miejsce przewidziano 2,5 tys. zł; trzecia nagroda wyniesie 1 tys. zł. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 15 września 2006 r.
Regulamin (m.in.: dokładny zakres i wymagana forma prac, prawa i obowiązki uczestników i organizatorów oraz niezbędne załączniki) można uzyskać w Biurze Współpracy z Zagranicą Urzędu Miejskiego Wrocławia: tel. 717 77 81 04, 717 77 82 61, 717 77 73 36; www.wroclaw.pl
Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl
Zdjęcie na licencji GNU Free Documentation License