logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Wawel SA na projekt ekspozytora na słodycze

  PR 13.02.2008, przeczytano 5284 razy

Firma Wawel SA ogłosiła ogólnopolski konkurs dla projektantów, grafików a także kreatywnych miłośników słodyczy, którzy w terminie do 18 marca (liczy się data dotarcia przesyłki do firmy!) prześlą na podany adres projekt pojemnika - ekspozytora na czekoladki i cukierki sprzedawane na wagę. Projekt powinien spełniać określone w regulaminie wymogi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-wawel-sa-na-projekt-ekspozytora-na-slodycze,6790,artykul.html

W jury konkursu zasiądą m.in: Profesor Jan Nuckowski - Dziekan Wydziału Form Przemysłowych krakowskiej ASP, Profesor Czesława Frejlich z krakowskiej ASP, przedstawiciele Wawel SA oraz partnerów handlowych firmy.

W Konkursie przewidziano dwa etapy: dla autorów prac zakwalifikowanych do finału konkursu przewidziane są nagrody pieniężne, natomiast zwycięzca otrzyma nagrodę główną – samochód marki Toyota Yarris.

Najważniejsza jest dla nas najwyższa jakość produktów, które finalnie trafiają do konsumentów - mówi Dorota Piwowarska z Wawel SA. - Pragniemy by ta jakość szła w parze z estetyczną i ciekawą formą ekspozycji w miejscu sprzedaży. Polska sztuka użytkowa reprezentuje bardzo wysoki poziom. Mamy więc nadzieję, że nasze słodycze okażą się słodką inspiracją dla wszystkich, którzy zechcą wziąć udział w naszym konkursie.

Konkurs ma wymiar szczególny służy bowiem wykorzystaniu potencjału twórczego uczestników. Priorytet odpowiedniego przechowywania słodyczy i funkcjonalności ekspozytora stanowi wyzwanie dla kreatorów sztuki użytkowej. Wawel od lat współpracuje z artystami przy projektowaniu opakowań swoich wyrobów. Po raz pierwszy jednak podjął działania na tak szeroką skalę w celu stworzenia ekspozytora przeznaczonego dla miejsc sprzedaży.

Informacje o konkursie ukazują się w prasie branżowej i codziennej. Przygotowano konkursową odsłonę strony internetowej oraz plakaty i ulotki dystrybuowane przez uczelnie artystyczne na terenie kraju.

Szczegóły konkursu dostępne są na stronie producenta www.wawel.com.pl

Źródło: Wawel SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764