logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kool Things przedłuża współpracę z Razer

  PR 06.02.2023, przeczytano 680 razy

Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża współpracę w zakresie PR w Polsce, Czechach, Słowacji, Turcji, Rumunii i na Węgrzech o kolejne 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kool-things-przedluza-wspolprace-z-razer,398885,artykul.html

Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się w 2010 roku, gdy Razer — pierwszy klient agencji — wprowadzał do swojej oferty BlackWidow, czyli swoją pierwszą klawiaturę mechaniczną skierowaną do grupy największych pasjonatów gamingu. W 2023 roku Razer jest już globalną marką lifestyle, aktywną w wielu kategoriach.

Kool Things niezmiennie towarzyszy marce Razer i wspiera jej sukces w międzynarodowym otoczeniu. Rozwój współpracy przez 12 lat inspirował agencję do rozszerzania oferty oraz integracji różnych dziedzin marketingu, pozwalając Kool Things zostać najbardziej doświadczoną agencją gamingową w regionie.

Agencja realizuje dla Razer usługi w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, kierując komunikację do przedstawicieli mediów z sektora technologicznego, gamingowego i biznesowego.

Kompleksowa obsługa na wielu rynkach i wsparcie logistyczne

Razer jako marka lifestyle dla graczy korzysta też ze współpracy z agencją w zakresie logistyki i dostarczenia swoich produktów do liderów opinii, influencerów, dziennikarzy i przedstawicieli mediów w całym regionie. Dzięki swojej międzynarodowej sieci pracowników i współpracowników, Kool Things odpowiada za cały proces.

Działania w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech realizowane są z warszawskiej centrali firmy, a w Rumunii i Turcji, poprzez zespoły w Bukareszcie i Stambule.

Międzynarodowy zespół Kool Things

Od sierpnia 2021 roku koordynatorem zespołu Kool Things w zakresie działań public relations dla Razer jest Mateusz Bachłaj (PR Lead), a jego głównymi współpracownikami są: Mariusz Pietraszek (PR Manager), Jan Juskowiak (Junior PR Specialist), Murat Halilbeyoğlu (PR Specialist) i Jacint Erdei (PR Specialist).

Źródło: Kool Things sp. z o.o.

www.koolthings.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764