logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

  PR 13.09.2018, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow-meetup-2018-i-pizza-guseppe,37888,artykul.html

W sobotę - 1 września, Kraków stał się ponownie stolicą Polski – wszystko to za sprawą szóstej edycji MeetUp w Tauron Arena, spotkania twórców internetowych z fanami. Znane twarze, kluczowi gamerzy Internetu, najlepsze marki, dobra muzyka oraz chrupiąca Pizza Guseppe, dzięki której nikt nie mógł być głodny tego dnia.  Marka Guseppe przygotowała Wielką Ucztę dla fanów gier FIFA i Minecraft pokazując, że nieważne jest to jaką grę czy Influencera lubisz najbardziej, ale najważniejsze, żeby znaleźć to co nas łączy i dobrze spędzać czas w swoim towarzystwie. Event MeetUp w Krakowie stworzył ku temu doskonałą okazję.

ilustracjastrzałka

W strefie Wielkiej Uczty Guseppe można było zagrać między innymi w Fife pod czujnym okiem Vibe, czyli Konrada Gdańskiego.  Również Kamyk i Koza Sport, kluczowi gracze Fify rozgościli się w strefie Guseppe. Kolejną Gwiazdą Guseppe był N3jxiom. Na kanale Korneliusza znajdziemy materiały zarówni z Fify, jak i Pro Evolution Soccer. Podczas eventu N3jxiom zawzięcie walczył z Dev nie tylko o lepsze miejsce na kanapie chwały, ale i salwę pierwszeństwa w grze. Największy fan Czekoladowej Pizzy Guseppe, czyli Czoklet! przyciągną rzesze fanów Minecrafta, Life is Strange czy Simsów. Podczas tego wydarzenia marzenie o wspólnym zjedzeniu pizzy z duetem Agu i Zio dla wielu młodych fanów naprawdę się urzeczywistniło.

Wkrótce rusza kolejna wciągająca akcja Guseppe – w ramach której rozdane zostanie 50 000 voucherow na bilet do kina. W terminie od 1.10 do 25.11.2018 wystarczy kupić 3 Pizze Guseppe oznaczone specjalną etykietą konkursową i zgłosić kody z opakowań na stronie guseppewciaga.pl, by odebrać kod promocyjny na zakup biletu za 10 zł do konkretnej sieci kin. Promocyjny bilet można zrealizować od poniedziałku do niedzieli na dowolny seans 2D. Do wygrania jest 50 tysięcy kodów promocyjnych. Pomimo, że spotkanie gamerów MeetUp już za nami, Guseppe nadal zaprasza do gry.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764