logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

  PR 13.09.2018, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow-meetup-2018-i-pizza-guseppe,37888,artykul.html

W sobotę - 1 września, Kraków stał się ponownie stolicą Polski – wszystko to za sprawą szóstej edycji MeetUp w Tauron Arena, spotkania twórców internetowych z fanami. Znane twarze, kluczowi gamerzy Internetu, najlepsze marki, dobra muzyka oraz chrupiąca Pizza Guseppe, dzięki której nikt nie mógł być głodny tego dnia.  Marka Guseppe przygotowała Wielką Ucztę dla fanów gier FIFA i Minecraft pokazując, że nieważne jest to jaką grę czy Influencera lubisz najbardziej, ale najważniejsze, żeby znaleźć to co nas łączy i dobrze spędzać czas w swoim towarzystwie. Event MeetUp w Krakowie stworzył ku temu doskonałą okazję.

ilustracjastrzałka

W strefie Wielkiej Uczty Guseppe można było zagrać między innymi w Fife pod czujnym okiem Vibe, czyli Konrada Gdańskiego.  Również Kamyk i Koza Sport, kluczowi gracze Fify rozgościli się w strefie Guseppe. Kolejną Gwiazdą Guseppe był N3jxiom. Na kanale Korneliusza znajdziemy materiały zarówni z Fify, jak i Pro Evolution Soccer. Podczas eventu N3jxiom zawzięcie walczył z Dev nie tylko o lepsze miejsce na kanapie chwały, ale i salwę pierwszeństwa w grze. Największy fan Czekoladowej Pizzy Guseppe, czyli Czoklet! przyciągną rzesze fanów Minecrafta, Life is Strange czy Simsów. Podczas tego wydarzenia marzenie o wspólnym zjedzeniu pizzy z duetem Agu i Zio dla wielu młodych fanów naprawdę się urzeczywistniło.

Wkrótce rusza kolejna wciągająca akcja Guseppe – w ramach której rozdane zostanie 50 000 voucherow na bilet do kina. W terminie od 1.10 do 25.11.2018 wystarczy kupić 3 Pizze Guseppe oznaczone specjalną etykietą konkursową i zgłosić kody z opakowań na stronie guseppewciaga.pl, by odebrać kod promocyjny na zakup biletu za 10 zł do konkretnej sieci kin. Promocyjny bilet można zrealizować od poniedziałku do niedzieli na dowolny seans 2D. Do wygrania jest 50 tysięcy kodów promocyjnych. Pomimo, że spotkanie gamerów MeetUp już za nami, Guseppe nadal zaprasza do gry.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Badanie: „Cała prawda o PR, czyli jak o PR mówią media”
PR jest pojęciem od lat zadomowionym w polskiej debacie publicznej. Jak pokazują badania koalicji środowiska public relations, w większości przypadków termin PR używany jest niezgodnie z definicją, która zakłada kształtowanie trwałych relacji pomiędzy organizacją a jej interesariuszami. W raporcie będącym częścią kampanii „PR. Bez komentarza”...
Trzy niezależne ekrany wyświetlające obraz w jakości wyższej niż 4K, czy zaawansowany procesor graficzny, wzbogacający oprawę materiałów wideo o wyjątkowe efekty, to tylko niektóre z rozwiązań technologicznych nowego studia.
Aby upamiętnić Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych (1 marca), TVP ABC wyemituje odcinek specjalny programu „Teleranek”, który w ciekawy dla młodego widza sposób przybliża postać Inki – Danuty Siedzikówny. Na naszej antenie będą emitowane także okolicznościowe teledyski patriotyczne. Szczegółowe opisy – poniżej.
700 odcinek programu „Nowa Maja w ogrodzie”
„Nowa Maja w ogrodzie” to jedyny program o ogrodach emitowany w polskiej telewizji przez piętnaście lat! I to z tą samą prowadzącą! Już 3 marca HGTV Home & Garden pokaże 700 jubileuszowy odcinek programu zatytułowany „Nasz ogrodowy pamiętnik”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764