logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

  PR 13.09.2018, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow-meetup-2018-i-pizza-guseppe,37888,artykul.html

W sobotę - 1 września, Kraków stał się ponownie stolicą Polski – wszystko to za sprawą szóstej edycji MeetUp w Tauron Arena, spotkania twórców internetowych z fanami. Znane twarze, kluczowi gamerzy Internetu, najlepsze marki, dobra muzyka oraz chrupiąca Pizza Guseppe, dzięki której nikt nie mógł być głodny tego dnia.  Marka Guseppe przygotowała Wielką Ucztę dla fanów gier FIFA i Minecraft pokazując, że nieważne jest to jaką grę czy Influencera lubisz najbardziej, ale najważniejsze, żeby znaleźć to co nas łączy i dobrze spędzać czas w swoim towarzystwie. Event MeetUp w Krakowie stworzył ku temu doskonałą okazję.

ilustracjastrzałka

W strefie Wielkiej Uczty Guseppe można było zagrać między innymi w Fife pod czujnym okiem Vibe, czyli Konrada Gdańskiego.  Również Kamyk i Koza Sport, kluczowi gracze Fify rozgościli się w strefie Guseppe. Kolejną Gwiazdą Guseppe był N3jxiom. Na kanale Korneliusza znajdziemy materiały zarówni z Fify, jak i Pro Evolution Soccer. Podczas eventu N3jxiom zawzięcie walczył z Dev nie tylko o lepsze miejsce na kanapie chwały, ale i salwę pierwszeństwa w grze. Największy fan Czekoladowej Pizzy Guseppe, czyli Czoklet! przyciągną rzesze fanów Minecrafta, Life is Strange czy Simsów. Podczas tego wydarzenia marzenie o wspólnym zjedzeniu pizzy z duetem Agu i Zio dla wielu młodych fanów naprawdę się urzeczywistniło.

Wkrótce rusza kolejna wciągająca akcja Guseppe – w ramach której rozdane zostanie 50 000 voucherow na bilet do kina. W terminie od 1.10 do 25.11.2018 wystarczy kupić 3 Pizze Guseppe oznaczone specjalną etykietą konkursową i zgłosić kody z opakowań na stronie guseppewciaga.pl, by odebrać kod promocyjny na zakup biletu za 10 zł do konkretnej sieci kin. Promocyjny bilet można zrealizować od poniedziałku do niedzieli na dowolny seans 2D. Do wygrania jest 50 tysięcy kodów promocyjnych. Pomimo, że spotkanie gamerów MeetUp już za nami, Guseppe nadal zaprasza do gry.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dobreprogramy i WP Technologie wspólnie w 12. edycji Hot Zlotu
Już 20 września rusza Hot Zlot 2019. To 12. edycja spotkania pasjonatów nowych technologii organizowanego przez dobreprogramy, która w tym roku odbędzie się pod szyldem WP Technologie. Konferencję odwiedzi ponad 100 reprezentantów najpopularniejszych marek z branży technologicznej oraz blisko 100 blogerów technologicznych i najbardziej...
Pepsico przedstawia nową witrynę internetową w Polsce
PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także...
Dentsu Session o TV&Video w Dentsu Aegis Network Polska
Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkania WATCH OUT! Jak przykuć uwagę współczesnego konsumenta? Cyfrowa transformacja a treści...
Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.
Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764