logo
WIADOMOŚCI

Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2018, przeczytano 173 razy
ilustracjastrzałka

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow-meetup-2018-i-pizza-guseppe,37888,artykul.html

W sobotę - 1 września, Kraków stał się ponownie stolicą Polski – wszystko to za sprawą szóstej edycji MeetUp w Tauron Arena, spotkania twórców internetowych z fanami. Znane twarze, kluczowi gamerzy Internetu, najlepsze marki, dobra muzyka oraz chrupiąca Pizza Guseppe, dzięki której nikt nie mógł być głodny tego dnia.  Marka Guseppe przygotowała Wielką Ucztę dla fanów gier FIFA i Minecraft pokazując, że nieważne jest to jaką grę czy Influencera lubisz najbardziej, ale najważniejsze, żeby znaleźć to co nas łączy i dobrze spędzać czas w swoim towarzystwie. Event MeetUp w Krakowie stworzył ku temu doskonałą okazję.

ilustracjastrzałka

W strefie Wielkiej Uczty Guseppe można było zagrać między innymi w Fife pod czujnym okiem Vibe, czyli Konrada Gdańskiego.  Również Kamyk i Koza Sport, kluczowi gracze Fify rozgościli się w strefie Guseppe. Kolejną Gwiazdą Guseppe był N3jxiom. Na kanale Korneliusza znajdziemy materiały zarówni z Fify, jak i Pro Evolution Soccer. Podczas eventu N3jxiom zawzięcie walczył z Dev nie tylko o lepsze miejsce na kanapie chwały, ale i salwę pierwszeństwa w grze. Największy fan Czekoladowej Pizzy Guseppe, czyli Czoklet! przyciągną rzesze fanów Minecrafta, Life is Strange czy Simsów. Podczas tego wydarzenia marzenie o wspólnym zjedzeniu pizzy z duetem Agu i Zio dla wielu młodych fanów naprawdę się urzeczywistniło.

Wkrótce rusza kolejna wciągająca akcja Guseppe – w ramach której rozdane zostanie 50 000 voucherow na bilet do kina. W terminie od 1.10 do 25.11.2018 wystarczy kupić 3 Pizze Guseppe oznaczone specjalną etykietą konkursową i zgłosić kody z opakowań na stronie guseppewciaga.pl, by odebrać kod promocyjny na zakup biletu za 10 zł do konkretnej sieci kin. Promocyjny bilet można zrealizować od poniedziałku do niedzieli na dowolny seans 2D. Do wygrania jest 50 tysięcy kodów promocyjnych. Pomimo, że spotkanie gamerów MeetUp już za nami, Guseppe nadal zaprasza do gry.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone