logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

  PR 13.09.2018, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow-meetup-2018-i-pizza-guseppe,37888,artykul.html

W sobotę - 1 września, Kraków stał się ponownie stolicą Polski – wszystko to za sprawą szóstej edycji MeetUp w Tauron Arena, spotkania twórców internetowych z fanami. Znane twarze, kluczowi gamerzy Internetu, najlepsze marki, dobra muzyka oraz chrupiąca Pizza Guseppe, dzięki której nikt nie mógł być głodny tego dnia.  Marka Guseppe przygotowała Wielką Ucztę dla fanów gier FIFA i Minecraft pokazując, że nieważne jest to jaką grę czy Influencera lubisz najbardziej, ale najważniejsze, żeby znaleźć to co nas łączy i dobrze spędzać czas w swoim towarzystwie. Event MeetUp w Krakowie stworzył ku temu doskonałą okazję.

ilustracjastrzałka

W strefie Wielkiej Uczty Guseppe można było zagrać między innymi w Fife pod czujnym okiem Vibe, czyli Konrada Gdańskiego.  Również Kamyk i Koza Sport, kluczowi gracze Fify rozgościli się w strefie Guseppe. Kolejną Gwiazdą Guseppe był N3jxiom. Na kanale Korneliusza znajdziemy materiały zarówni z Fify, jak i Pro Evolution Soccer. Podczas eventu N3jxiom zawzięcie walczył z Dev nie tylko o lepsze miejsce na kanapie chwały, ale i salwę pierwszeństwa w grze. Największy fan Czekoladowej Pizzy Guseppe, czyli Czoklet! przyciągną rzesze fanów Minecrafta, Life is Strange czy Simsów. Podczas tego wydarzenia marzenie o wspólnym zjedzeniu pizzy z duetem Agu i Zio dla wielu młodych fanów naprawdę się urzeczywistniło.

Wkrótce rusza kolejna wciągająca akcja Guseppe – w ramach której rozdane zostanie 50 000 voucherow na bilet do kina. W terminie od 1.10 do 25.11.2018 wystarczy kupić 3 Pizze Guseppe oznaczone specjalną etykietą konkursową i zgłosić kody z opakowań na stronie guseppewciaga.pl, by odebrać kod promocyjny na zakup biletu za 10 zł do konkretnej sieci kin. Promocyjny bilet można zrealizować od poniedziałku do niedzieli na dowolny seans 2D. Do wygrania jest 50 tysięcy kodów promocyjnych. Pomimo, że spotkanie gamerów MeetUp już za nami, Guseppe nadal zaprasza do gry.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe
3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej...
Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group
AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764