logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Guseppe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.

13.09.2018 | przeczytano: 432 razy

Dr. Oetker, lider na rynku pizz mrożonych w Polsce, wprowadza kolejną nowość – Guseppe Mleczna i Biała Czekolada. Po dużym sukcesie akcji zorganizowanej z okazji święta zakochanych oraz w odpowiedzi na trendy konsumenckie, Dr. Oetker zdecydował się na stałe powiększenie swojego asortyment pizz o czekoladową wersję włoskiej przekąski.

19.04.2018 | przeczytano: 247 razy
„Wciągnij się w czekoladowe WOW!”- kampania pizzy Guseppe Dr. Oetkera

„Wciągnij się w czekoladowe WOW!” – to hasło kampanii reklamowej nowej, wyjątkowej, bo czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która rusza wraz z początkiem kwietnia.

04.04.2018 | przeczytano: 1031 razy (komentarzy: 1)
Wciągająca kampania pizzy GuseppeZobacz wideo

Guseppe – pizza, która wciąga” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla Pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem stycznia.

11.01.2016 | przeczytano: 539 razy
Pizza Rigga z nowym opakowaniem i logo

Rigga Dr. Oetkera, jedna z 3 najsilniejszych polskich marek pizz mrożonych, już w lutym 2013 r. zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie. Firma przedstawi produkt w ulepszonej recepturze, z jeszcze bardziej atrakcyjnymi dodatkami oraz w 2 niedostępnych wcześniej kompozycjach smakowych. Całość zmian podkreśli nowe logo i opakowanie.

30.01.2013 | przeczytano: 1492 razy (komentarzy: 1)
Pizza Guseppe wsparta kampanią promocyjną

W ciągu ostatniego roku, za sprawą wprowadzenia do sprzedaży pizzy Guseppe, znacząco wzrósł rynek pizz mrożonych. I to właśnie Guseppe Dr. Oetkera jest najsilniejszą marką w tej kategorii. Z początkiem nowego roku firma intensyfikuje swe działania, ruszając z kampanią promocyjną produktu, obejmującą reklamę telewizyjną oraz działania w internecie. Zaprezentuje ona również dwie nowości - niedostępne dotychczas na polskim rynku kompozycje smakowe pizzy Guseppe - z szynką i sosem czosnkowym oraz z szynką i salami w wersji pikantnej.

02.01.2013 | przeczytano: 1667 razy
Ciasto w którym wszystko gra: kampania dla Pizzy Giuseppe

W lutym rusza nowa, silna kampania dla Pizzy Guseppe, jednego z najnowszych produktów Dr. Oetkera.

20.01.2012 | przeczytano: 9065 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764