logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kserkop nowym klientem Contenthouse

  PR 18.07.2017, przeczytano 381 razy
ilustracjastrzałka

Kserkop istnieje od ponad 30 lat roku i ciągle rozwija się w zakresie dystrybucji urządzeń drukujących oraz poligrafii. Za prowadzenie działań content marketingowych odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kserkop-nowym-klientem-contenthouse,33153,artykul.html

Krakowska firma Kserkop specjalizuje się w sprzedaży i serwisowaniu wielofunkcyjnych urządzeń biurowych, druku cyfrowo-offsetowym oraz usługach skierowanych do profesjonalnych fotografów.

Od maja br. zespół ContentHouse odpowiada za opracowanie strategii dla dwóch serwisów contentowych dla firmy Kserkop. Pierwszy, Printologia.pl to portal skierowany do profesjonalnych fotografów, branży poligraficznej i marketerów. Artykuły poradnikowe będą dotyczyć przygotowania materiałów do druku oraz stosowanych technologii. Printologia ma być miejscem profesjonalnej wiedzy i ciekawych inspiracji oraz trendów.

Drugą grupą docelową, do której chce trafić Kserkop dzięki content marketingowi, są osoby zajmujące się zakupem, serwisowaniem urządzeń biurowych oraz działy IT. Na blogu firmowym kserkop.com/blog będą pojawiać się treści związane z optymalizacją urządzeń drukujących, bezpieczeństwem, kontrolą oraz nowymi technologiami. ContentHouse odpowiada za stworzenie oraz działania redakcyjne w obu portalach.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna również za prowadzenie kampanii w social media.

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji.

Źródło: ContentHouse

www.contenthouse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING

Najnowsza inicjatywa ING Banku Śląskiego zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764