logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KTR 2012: nagrody rozdane

   27.04.2012, przeczytano 2164 razy
ilustracja

Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 rozstrzygnięty. Grand Prix KTR dla kampanii Autyzm wprowadza w błąd (PZL). Tytuł agencji roku przypadł Saatchi & Saatchi. Do konkursu nadesłano w tym roku 730 prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ktr-2012%3A-nagrody-rozdane,15392,artykul.html

Oceniało je 98 osobowe jury. Jak co roku obradom przewodniczył znany i ceniony na świecie dyrektor kreatywny Armin Jochum Chief Creative Officer Jung Von Matt. Kierował bezpośrednio obradami jury oceniającego cztery kategorie: Reklama Drukowana, Film/Radio i Kampania oraz specjalnemu jury przyznającemu Grand Prix KTR. Pozostałym obradom przewodniczyli: Fotografia – Wojciech Dagiel; Warsztat Film/Rado: Marcin Serafin; Ilustracja: Przemysław Truściński; Design – Ela Skrzypek; Media Interaktywne – Arek Szulczyński; Active Advertising – Przemysław Wojak; Marketing Miejsc – Adam Mikołajczyk.

Podczas Gali KTR wręczono również nagrody w konkursie Young Creatives oraz Creative Students, w których rywalizowało 376 młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów.

Najlepsi w konkursie Young Creatives będą reprezentować Polskę podczas finałów Cannes Lions, natomiast studenci trafią na staże do wybranych przez siebie agencji reklamowych

Nagrody specjalne otrzymali:
Fotograf Roku: Sunil Nair
Dom Produkcyjny Roku: Papaya Films
Studio Postprodukcyjne Roku: Platige Image
Reklamodawca Roku: Tesco

Gala Polskiego konkursu Reklamy KTR odbyła się w tym roku w Teatrze Dramatycznym. Galę poprowadziła Beata Sadowska.

Nagrodzone prace można obejrzeć na Platformie SAR: http://platforma.sar.org.pl/index.php?page=awards.SarAwards&type=KTR

Więcej informacji, pełna lista nagród: http://www.ktr.org.pl/2012/04/nagrodzeni-2/

Źródło: Klub Twórców Reklamy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764