logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwarantana Live – program serwisu Plejada na Instagramie i Facebooku

  PR 06.04.2020, przeczytano 761 razy

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 11. na Instagramie Plejady, Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada prowadzi program „Kwarantanna Live”. Prowadzący łączy się na żywo z gwiazdami show-biznesu, z którymi rozmawia o życiu w czasach epidemii koronawirusa. W pierwszym odcinku wystąpiła Maja Frykowska, w kolejnych będzie można zobaczyć m.in. Macieja Zienia, Joannę Jedrzejczyk, Karolinę Pilarczyk, Marylę Rodowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwarantana-live-%E2%80%93-program-serwisu-plejada-na-instagramie-i-facebooku,386462,artykul.html

Program można oglądać na żywo na Instagramie serwisu Plejada. O godz. 14. dostępny jest na Facebooku, a fragmenty rozmów można zobaczyć także w serwisie Plajada.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764