logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labelexpo 2019: Cztery drukarki Epson do etykiet na żądanie

  PR 26.09.2019, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka

Nową rodzinę urządzeń ColorWorks można oglądać podczas brukselskich targów Labelexpo od 24 do 27 września na stoisku A50 w hali 9.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labelexpo-2019%3A-cztery-drukarki-epson-do-etykiet-na-zadanie,384100,artykul.html

W ramach odbywających się w Brukseli targów Labelexpo 2019, Epson zaprezentował nowe modele drukarek do etykiet: CW-C6000Ae, CW-C6000Pe, CW-C6500Ae oraz CW-C6500Pe. Są one kontynuacją serii ColorWorks i powstały z myślą o średniej wielkości przedsiębiorstwach z różnych branż (m.in. przemysł spożywczy, chemiczny, logistyka czy ogrodnictwo).

Seria obejmuje modele z automatyczną gilotyną (Ae) i automatycznym separatorem (Pe), który automatycznie usuwa papier podkładowy z etykiet. Premierowe urządzenia można łatwo zintegrować z istniejącymi systemami linii produkcyjnej.

Wszystkie produkty obsługują szeroką gamę kształtów, materiałów i rozmiarów etykiet: modele C6000Ae i CW-C6000Pe mogą obsługiwać nośniki o szerokości 25,4–112 mm, a wersje CW-C6500Ae i CW-C6500Pe nośniki o szerokości 25,4–215,9 mm. W praktyce drukarki etykiet ColorWorks mogą drukować zarówno niewielkie etykiety butelek liquidów do e-papierosów, jak i duże trwałe etykiety beczek na chemikalia. Elastyczna obsługa nośników i cyfrowy, czterokolorowy druk na żądanie (nawet w przypadku etykiet o małych rozmiarach) ułatwią pracę firm zarządzających wieloma jednostkami magazynowymi, gdzie czas realizacji zleceń jest bardzo istotny.

ilustracjastrzałka

ColorWorks C6000AE

- Seria ColorWorks jest rozwijana w celu rozszerzenia możliwości wykorzytania urządzeń tej klasy. Jesteśmy przekonani, że klienci zyskają dzięki oferowanej szybkości, wydajności, kontroli oraz nowym funkcjom. Dodatkowo jesteśmy dumni z tego, że wyposażone w funkcję separatora modele CW-C6000Pe oraz CW-C6500Pe mogą być integrowane w liniach produkcyjnych, które jednocześnie drukują oraz oddzielają stare etykiety od podłoża z różnych nośników – sądzimy, że jest to pierwsze na świecie tego typu rozwiązanie – powiedział Grzegorz Moch z firmy Epson.

Wybrane wyróżniające funkcje drukarek ColorWorks CW-C6000Ae, CW-C6000Pe, CW-C6500Ae oraz CW-C6500Pe:

  • Elastyczność rozmiarów nośników: szerokość od 25,4 do 215,9 mm.
  • Niewielkie wymiary i łatwość użycia: wszystkie działania są wykonywane od przodu, co oszczędza przestrzeń operacyjną (rolkę można wymieniać zarówno od frontu oraz z lewej, jak i prawej strony).
  • Wysoka rozdzielczość z dostosowaniem kolorów: dobra jakość druku, korzystanie z profili ICC w sterowniku i zarządzanie kolorami spotowymi.
  • Drukowanie dowolnego kształtu etykiety: ruchomy sensor eliminuje konieczność ponownego wycinania kształtów.
  • Łatwa integracja: bezpośrednia obsługa protokołu SAP, język ESC Label, sterowniki Linux i Mac.
  • Oszczędność: brak potrzeby gromadzenia zapasu wstępnie zadrukowanych etykiet. Można drukować w pełnych kolorach na pustych etykietach.
  • Integracja: modele z funkcją odklejaka (Pe) bezproblemowo wpasowuje się w każdą linię produkcyjną.
  • Zdalne zarządzanie i konserwacja: dostępne za pośrednictwem interfejsu sieciowego.

Drukarki ColorWorks CW-C6000Ae, CW-C6000Pe, CW-C6500Ae i CW-C6500Pe trafią do sprzedaży w grudniu 2019 r.

ilustracjastrzałka

ColorWorks C-6000PE

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764