logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labelexpo 2019: Cztery drukarki Epson do etykiet na żądanie

  PR 26.09.2019, przeczytano 174 razy
ilustracjastrzałka

Nową rodzinę urządzeń ColorWorks można oglądać podczas brukselskich targów Labelexpo od 24 do 27 września na stoisku A50 w hali 9.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labelexpo-2019%3A-cztery-drukarki-epson-do-etykiet-na-zadanie,384100,artykul.html

W ramach odbywających się w Brukseli targów Labelexpo 2019, Epson zaprezentował nowe modele drukarek do etykiet: CW-C6000Ae, CW-C6000Pe, CW-C6500Ae oraz CW-C6500Pe. Są one kontynuacją serii ColorWorks i powstały z myślą o średniej wielkości przedsiębiorstwach z różnych branż (m.in. przemysł spożywczy, chemiczny, logistyka czy ogrodnictwo).

Seria obejmuje modele z automatyczną gilotyną (Ae) i automatycznym separatorem (Pe), który automatycznie usuwa papier podkładowy z etykiet. Premierowe urządzenia można łatwo zintegrować z istniejącymi systemami linii produkcyjnej.

Wszystkie produkty obsługują szeroką gamę kształtów, materiałów i rozmiarów etykiet: modele C6000Ae i CW-C6000Pe mogą obsługiwać nośniki o szerokości 25,4–112 mm, a wersje CW-C6500Ae i CW-C6500Pe nośniki o szerokości 25,4–215,9 mm. W praktyce drukarki etykiet ColorWorks mogą drukować zarówno niewielkie etykiety butelek liquidów do e-papierosów, jak i duże trwałe etykiety beczek na chemikalia. Elastyczna obsługa nośników i cyfrowy, czterokolorowy druk na żądanie (nawet w przypadku etykiet o małych rozmiarach) ułatwią pracę firm zarządzających wieloma jednostkami magazynowymi, gdzie czas realizacji zleceń jest bardzo istotny.

ilustracjastrzałka

ColorWorks C6000AE

- Seria ColorWorks jest rozwijana w celu rozszerzenia możliwości wykorzytania urządzeń tej klasy. Jesteśmy przekonani, że klienci zyskają dzięki oferowanej szybkości, wydajności, kontroli oraz nowym funkcjom. Dodatkowo jesteśmy dumni z tego, że wyposażone w funkcję separatora modele CW-C6000Pe oraz CW-C6500Pe mogą być integrowane w liniach produkcyjnych, które jednocześnie drukują oraz oddzielają stare etykiety od podłoża z różnych nośników – sądzimy, że jest to pierwsze na świecie tego typu rozwiązanie – powiedział Grzegorz Moch z firmy Epson.

Wybrane wyróżniające funkcje drukarek ColorWorks CW-C6000Ae, CW-C6000Pe, CW-C6500Ae oraz CW-C6500Pe:

  • Elastyczność rozmiarów nośników: szerokość od 25,4 do 215,9 mm.
  • Niewielkie wymiary i łatwość użycia: wszystkie działania są wykonywane od przodu, co oszczędza przestrzeń operacyjną (rolkę można wymieniać zarówno od frontu oraz z lewej, jak i prawej strony).
  • Wysoka rozdzielczość z dostosowaniem kolorów: dobra jakość druku, korzystanie z profili ICC w sterowniku i zarządzanie kolorami spotowymi.
  • Drukowanie dowolnego kształtu etykiety: ruchomy sensor eliminuje konieczność ponownego wycinania kształtów.
  • Łatwa integracja: bezpośrednia obsługa protokołu SAP, język ESC Label, sterowniki Linux i Mac.
  • Oszczędność: brak potrzeby gromadzenia zapasu wstępnie zadrukowanych etykiet. Można drukować w pełnych kolorach na pustych etykietach.
  • Integracja: modele z funkcją odklejaka (Pe) bezproblemowo wpasowuje się w każdą linię produkcyjną.
  • Zdalne zarządzanie i konserwacja: dostępne za pośrednictwem interfejsu sieciowego.

Drukarki ColorWorks CW-C6000Ae, CW-C6000Pe, CW-C6500Ae i CW-C6500Pe trafią do sprzedaży w grudniu 2019 r.

ilustracjastrzałka

ColorWorks C-6000PE

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.
AMS poszerza ofertę kontentową serwisu Cityinfo
Towarzystwo Ekonomistów Polskich (TEP) i AMS nawiązały współpracę, tworząc fiszki ekonomiczne - TEPiszki. Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo na cyfrowych nośnikach AMS.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764